Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Přidej se k nám.
Anketa.
Pracuješ při studiu?

Částečně (32%)
 
Na plný úvazek (33%)
 
Nepracuji (33%)
 

Celkový počet odpovědí: 1802.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
4 + 9 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

Duhová kulička vyhlašuje soutěž pro studenty!

Kategorie: Konající se akce


28.04.2010 08:57:02, Jindřich Benko, shlédnuto: 412x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDuhová kulička, mezinárodní reklamní festival, který se letos již po osmé uskuteční ve Zlíně v termínu 2. – 3. června vyhlašuje studentskou soutěž pro všechny mladé kreativní duše.

Pokud jste tedy studentem prezenční formy studia na kterékoliv české nebo slovenské vysoké škole, který oplývá neotřelými a zajímavými nápady, neváhejte se do letošního ročníku soutěže s názvem Young Marbles přihlásit. Své práce můžete registrovat přes webové stránky Duhové kuličky www.duhovakulicka.cz, kde také najdete více informací a brief k soutěži.

Stěžejním tématem letošních Young Marbles je LOHAS. Pro ty, kteří si pod pojmem LOHAS nekážou nic představit, LOHAS je anglickou zkratkou pro životní styl zdraví a udržitelnosti. Jako tržní segment je úzce spjatý s trvale udržitelným životem, „zelenými“ ekologickými iniciativami. Mezi produkty, které splňují parametry LOHAS se řadí například bio potraviny, hybridní a elektrické automobily, energeticky úsporné elektrospotřebiče, produkty Fair Trade nebo alternativní medicína.

Nejlepší práce, které bude hodnotit špičková mezinárodní porota, se mohou těšit na atraktivní ceny. Kromě sošky Duhové kuličky a dalších věcných cen od sponzorů totiž budou přihlášeny do soutěže Young Creatives v rámci Mezinárodního reklamního festivalu Golden Drum ve slovinské Portoroži.

Duhová kulička je mezinárodní reklamní festival, který se kromě kreativity zabývá také etickým rozměrem reklamy. Hlavními tématy dvoudenní odborné konference (2. – 3. června 2010), která se při Duhové kuličce pořádá, jsou mediální výchova, „zelený marketing“ a politický marketing. Na konferenci budou přednášet špičky českého i zahraničního marketingu, mimo jiné například Thomas Gensemer (Blue State Digital), přezdívaný „Obamova tajná zbraň“, Mike Longhurst (McCann Erickson), Rupert Slade (PHD Europe), nebo Tomáš Průša (Saatchi & Saatchi). Registrace na konferenci pro studenty stojí pouhých 100 kč.

Email: jindrich.benkoduhovakulickacz, Web: www.duhovakulicka.cz

Podobné příspěvky:
  1. Unilever spouští pro vysokoškoláky soutěž "Unilever výzva" - Konající se akce
  2. 4. ročník Czech Jazz Contest zve studenty a mladé jazzové nadšence - Konající se akce
  3. Studentská projektová soutěž 2010 - Konající se akce
  4. Business Star - soutěž pro maturanty o ceny ve výši dva miliony korun! - Zajímavosti
  5. Společnost pro projektové řízení bude certifikovat také studenty - Zajímavosti
  6. Unilever spustil soutěž pro studenty/-ky českých vysokých škol - Zajímavosti

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
  6. Je zakázáno používat vulgární slova.

Pravidla zobrazení

  1. Článek musí být schválen.
  2. Za obsah článku odpovídá jeho autor.
  3. Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
  4. Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
  5. Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.

Pravidla provize

  1. Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
  2. Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
  3. Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
  4. Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
  5. Výše provize je 50 Kč za každý schválený článek.
  6. Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
  7. Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
  8. Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 08.12.2016 02:00:10.