Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Přidej se k nám.
Anketa.
Podle čeho vybíráš zejména vejšku?

Obtížnosti (15%)
 
Prestiže (12%)
 
Vyučovaného oboru (50%)
 
Ceny (10%)
 
Blízko domova (10%)
 

Celkový počet odpovědí: 1862.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
5 + 4 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

On-line veletrh přiblíží absolventům pracovní příležitosti

Kategorie: Konající se akce


18.03.2011 21:23:08, Jiří Kocourek, shlédnuto: 286x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekV dubnu proběhne již 11. ročník virtuálního veletrhu pracovních
příležitostí „Měsíc studentů a absolventů na Jobs.cz“, jehož prostřednictvím přiblíží téměř tři
desítky předních tuzemských zaměstnavatelů studentům a absolventům vysokých škol
jejich možnosti a příležitosti na trhu práce.


Studenti a absolventi vysokých škol mohou po celý duben diskutovat se zástupci předních českých i mezinárodních zaměstnavatelů a získat tak aktuální přehled o situaci na trhu práce. Debaty se zúčastněnými firmami budou probíhat on-line, tedy přímo na stránkách Jobs.cz. Studenti tak budou moci vkládat přímo na web dotazy pro vybraného zaměstnavatele, jehož zástupce na ně bude vždy v přesně určený den a čas odpovídat.

Přidanou hodnotou pro mladé lidi je široká škála firem a odborníků, se kterými se studenti a absolventi mohou seznámit a pohodlným způsobem z domova či školy přímo komunikovat. „V rámci veletrhu studentům a absolventům zprostředkujeme možnost s firmami diskutovat o svých problémech na trhu práce a hlavně si rovnou zjišťovat možnosti zaměstnání u dané konkrétní firmy,ve které mají zájem pracovat“ uvádí Milan Jasný, obchodní ředitel společnosti LMC, provozovatele portálu Jobs.cz.

Letošní specialitou jsou virtuální video prohlídky v zúčastněných firmách, kdy absolventi mohou nahlédnout do jejich reálného pracovního prostředí.

Součástí příprav letošního veletrhu byl i rozsáhlý průzkum mezi českými zaměstnavateli. Zúčastnilo se ho 137 firem a z výsledků vyplynulo, že spokojenost firem s absolventy přijatými v průběhu roku 2010 se zvýšila, což potvrdilo 47 % dotázaných. Dále se například ukázalo, že absolventi přicházejí do firem s kvalitním znalostním základem, ale na aplikaci teorie v praxi je podle firem zúčastněných v průzkumu připraveno jen 14 % z nich.

Letošního, již 11. ročníku veletrhu, se zúčastní necelá třicítka předních zaměstnavatelů. Pokrývají všechny hlavní obory podnikání, od výrobní sféry, přes finančnictví, informační technologie, telekomunikace až po služby. Generálním partnerem 11. ročníku Měsíce studentů a absolventů je Raiffeisenbank. Seznam dalších účastníků letošního ročníku veletrhu:

Skupina ČEZ, Accenture Services, Ernst&Young, KPMG Česká republika, Kooperativa pojišťovna Vienna Insurance Group, PriceWaterhouseCoopers Česká republika, Komerční Banka, AHOLD Czech Republic, Unilever Czech, Crocodille, E.ON Česká republika, McDonald\'s ČR, Coca-Cola HBC Česká republika, Robert Bosch, Bosch Diesel, Škoda Auto, Gebrüder Weiss, ADP (Automatic Data Processing), Lidl Česká republika, Česká spořitelna, UniCredit Bank Czech Republic, Automotive Lighting, Witte Nejdek, Zentiva.

Telefon: + 420 602 219 970, Email: jiri.kocoureklmceu

Podobné příspěvky:
  1. Ožívající ekonomika přináší absolventům lepší vyhlídky na získání zaměstnání - Zajímavosti
  2. Dny otevřených dveří, veletrh a termíny podání přihlášky na VŠ - Přijímací zkoušky
  3. Veletrh Gaudeamus v Brně - Konající se akce
  4. Veletrh Gaudeamus v Brně 2014, další možnosti získání informací o VŠ oborech - Ostatní
  5. Studentský on-line magazín TOPZINE - Zajímavosti

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
  6. Je zakázáno používat vulgární slova.

Pravidla zobrazení

  1. Článek musí být schválen.
  2. Za obsah článku odpovídá jeho autor.
  3. Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
  4. Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
  5. Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.

Pravidla provize

  1. Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
  2. Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
  3. Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
  4. Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
  5. Výše provize je 50 Kč za každý schválený článek.
  6. Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
  7. Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
  8. Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 09.12.2016 10:09:32.