Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Přidej se k nám.
Anketa.
Dle čeho volíš mezi veřejnou nebo soukromou?

Veř. je kvalitnější (26%)
 
Souk. je lehčí (10%)
 
Souk. je kvalitnější (14%)
 
Veř. je zdarma (37%)
 
Na souk. mě vezmou (10%)
 

Celkový počet odpovědí: 1687.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
3 + 9 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

Nikdy nekončící diskuze: státní či soukromá


09.07.2014 20:25:32, Jarda Volák, shlédnuto: 4322x, reakcí celkem: 21Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekNázor na lítý svár o kredibilitě vysokoškolských titulů ze soukromých vs. veřejných škol.

Ani já jsem neodolal a pročítal jsem různé diskuze a porovnával názory obou nesvářených stran. Kdo má lepší uplatnění na trhu práce, kdo si „koupil titul“, stovky žáků ve třídách, kdo v životě nedělal přijímačky. Téměř křížové výpravy na život a na smrt zarytých obhájců jednoho či druhého názoru.

Nedá mi to a tak se i já podělím o své názory. Třeba najdu pár zastánců, spíše ale očekávám, že vytyčím další bitevní pole.

Oč jde v tomto sporu: zda je lepší či horší studium na vysoké škole soukromé či veřejné.
Jedním ze zásadních argumentů přívrženců veřejných škol je, že absolventi soukromých škol si titul koupili a tudíž nemá takovou váhu (pokud vůbec nějakou).

Je poměrně zajímavé a upřímně mě nenapadá jediný obor v naší společnosti, ve kterém by ještě dnes platila tato premisa – tedy, že když něco dostanu zdarma je to lepší než něco za co si zaplatím. Možná by stálo za rozbor, co a kdo tento mýtus přiživuje.

Raději půjdete k doktorovi do veřejné nemocnice nebo ke specialistovi na soukromou kliniku?
Dáte si raději oběd ve školní menze nebo v restauraci přes ulici?

Samozřejmě se školou to není tak jednoduché a jednoznačné, jen jsem chtěl poukázat na zvláštní odolnost tohoto mýtu. Co je veřejné je lepší.

Ona celá ta debata, která se na toto téma vede, mě upřímně přijde postavena na nesmyslných základech – z nějakého důvodu se vžil předpoklad, že kvalitní studium znamená obtížné zkoušky. Bylo by však hodně smutné, kdyby se 2-3-5 let života jedince smrsklo do několika chvil před zkoušejícím.

Předpoklad, že studium je pouze o skládání zkoušek a nakonec ze zisku vytouženého titulu, je prosté nepochopení důvodu studia.

Základem studia by mělo být získávání znalostí a zkušeností. Ideálně zkušeností vlastních (praxe) tak i ostatních studentů (společné týmové projekty) a zejména vyučujících (přednášky). Pozorovatelný rozdíl mezi soukromým a veřejným školstvím je jistě v nabídce vyučujících. V soukromém školství je více praktiků, provozujících vlastní podnikání ve veřejném sektoru více akademiků se vědeckou dráhou. Je jistě na Vás zvolit si cestu, která je Vám bližší, ale já osobně neumím rozhodnout, které z těchto směřování je lepší. Dle mého jsou zapotřebí oba směry.

Co je alfou a omegou sváru obou skupin je úroveň zkoušek. Jak jsem se již zmínil, nepovažuji toto za podstatné, přesto stejně tak jako na veřejné i na soukromé škole se vyskytují předměty, které jsou snadné a splnění jejich podmínek je nenáročné, stejně tak jsou zastoupeny předměty „eliminační“, které prověřují schopnosti studentů intenzivněji. Co se týče nároků na přípravu k těmto zkouškám, nijak významně se neliší mezi s sebou školy soukromé a veřejné. V zásadě to znamená, přečíst a pochopit několikaset stránkové publikace a látku nejen vstřebat, ale také ji pochopit a být schopen v souvislostech interpretovat.

Co by však mělo být zásadní pro hodnocení kvality, není až tak obtížnost zkoušek, ale vybudování vhodného prostředí a podmínek pro získávání vědomostí. V tomto směru považuji soukromé školy za úspěšné. Individuálnější přístup a přiměřený počet studentů v posluchárnách stejně jako vybavené knihovny jsou důkazem lepší práce soukromých škol. Svůj význam má i vlastní publikační činnost a literatura přímo cílená na osnovy dané školy.
Stejně jako u ostatních položek životopisu je i v případě vzdělání liché vytvářet si názor jen a pouze na základě papíru. Je nezbytné člověka poznat a získat o něm alespoň nějakou představu založenou na skutečnosti.

Soukromé školy nabízí možnost kvalitního vzdělávání a je čistě na osobnosti studenta, zdali tuto nabídku využije a bude své vzdělání prohlubovat, nebo zdali zvolí cestu nejmenšího odporu a k získání titulu dojde s maximální snahou vyhnout se všem pokusům o zúrodnění jeho mysli a vědomostí.

Neumím posoudit do jaké míry, je možnost tohoto odporu k vědomostem uskutečnitelná na různých školách, ale bohužel toto nemá co dočinění s kvalitou školy ať soukromé nebo veřejné, ale pouze a jen s morální integritou toho kterého jedince.

Škola dává možnost vzdělávat a prohlubovat své znalosti a zkušenosti a tak je to správné a tuto roli VŠFS naplňuje dobře. To zda bude tato možnost využita či ne, již není v moci vzdělávacího zařízení, ale studentů samotných.


Email: dna21centrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.07.2014 21:41:25, Alžběta) Nemáte pravdu, nároky se liší opravdu drasticky. Vím to, protože jsem studovala jak veřejnou, tak později i soukromou vysokou školu. A proč je toto velice důležité kritérium? Protože náročné studium na vysoké škole je pro zaměstnavatele určitým signálem, pokud však škola bude fungovat na bázi "koupeného titulu", tento signalizační znak náhle ztrácí. U těchto absolventů se pak dá čekat nižší produktivita, a proto je nechce nikdo zaměstnat. Je to logické-chceš titul s minimální námahou? Tvá produktivita bude nejspíš nízká-nezaměstnám tě. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 06:57:52, Yarda) Nároky dané osnovami se jistě významně lišit nebudou, takže v principu se bavíme o náročnosti zkoušejících. Tím se dostáváme zpátky k úvodní úvaze, tedy, že smrsknout studium na překonávání milníků ve formě zkoušek je velmi omezený přístup. Jistě jsou studenti, kteří se snaží absolvovat studium s minimem úsilí a pokud možno maximálně se vyhnout jakýmkoliv jiným informacím. Takto to jde dělat jak na soukromé tak na veřejné škole. Jen s tím rozdílem, že na veřejné škole takový student pravděpodobně nedostuduje a na veřejné buď nedostuduje nebo riziko ztráty již zaplaceného školného jej nakonec donutí k minimální nezbytné aktivitě. Nicméně opravdu si myslím, že zkoušky jsou jen nezbytným zlem, tím hlavním by měla být možnost získávání informací.

    Co se týká Vámi popsané úvahy zaměstnavatele - jistě mohou takto někteří personalisté fungovat, ale je to pouze o lidech, protože s reálnou kvalitou zaměstnance to nemá nic společného. Důvodů pro volbu té které konkrétní školy může být mnoho a všechny tyto možnosti smrsknout na variantu "titul s minimální námahou" je dost hloupé. reagovat zde
    Email: dna21centrumcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 16:20:11, Alžběta) Možnost získávání informací? Na to ti stačí pernice do knihovny, ne "studium" na vš. :D reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 14:28:02, Pepa) "Nároky dané osnovami se jistě významně lišit nebudou, takže v principu se bavíme o náročnosti zkoušejících"

    Studoval jsem na MUP, veřejnou správu, v sylabu jsme měli věci, které jsme nebrali vůbec nebo jen proletěli rychlostí blesku. Takže jde opravdu o ty nároky zkoušejícíh, které jsou na soukromé škole celkem nízké. Učitelé mají jiný metr, oni ho ale musí mít, jinak by je vyrazili.
    Asi takhle, ukážu ti to i na příkladu kamaráda na VŠEM, chtěli tam jednu dobu zavést testy podobné testům na VŠE (veřejná škola), takže dali do možností v testu více správných odpovědí a body dávali jen za zcela správně označenou odpověd, tzn. kompletně označenou odpověd, byl to ale masakr, a tak to museli opět to změnit.
    UJAK-opět testy primitivní na abcd, vždy jen jedna správná odpověd a možnost zkusit test vícekrát.
    Obtížnost otázek je taky zcela jiná-otázky jsou primitivní a jasné.
    Takže jde jednak o způsob vyhodnocení testu, který je velmi mírný, a pak taky i o náročnost testu, která je rozdílná, jinak by většinu museli vyhodit už po prvním semestru.
    Většina lidí na soukromkách je na dálkovém, mají práci a učí se sporadicky, jejich znalosti jsou tak neporovnatelně nižší ve srovnání s člověkem, co je na prezenční formě studia na lepší škole a má povinné semináře několik dní v týdnu, kde musí diskutovat (body za aktivitu), psát průběžné testy a dělat prezentace. Pak se ještě učí nonstop ve zkouškovým.
    Kdyby člověk musel učení obětovat tak moc času na soukromé, tak to 95 % lidí nedá.
    To píšu zcela objektivně. Na MUP jsem sám šel proto, že jsem tušil, že tam ten titul získám s minimálním úsilím. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 14:50:23, Yarda) Nároky zkoušejících se určitě liší, ale nesváděl bych to přímo na zařízení ve kterém fungují, ale spíše k jeho konkrétní osobě. Nicméně věřím, že jsou školy, kde k nějakému tlaku ze strany vedení může docházet a ohroženější v tomto směru jsou soukromé školy nicméně ani veřejné nejsou výjimkou. Každopádně učitel by měl mít svoji odpovědnost a řekněme čest a chtít po studentech, aby si přeci jen něco z přednášek odnesli.

      Druhou věcí, na kterou bych chtěl reagovat jsou zmiňované testy. Zcela upřímně testy jsou nejhloupější a nejabsurdnější forma zkoušení jaká existuje - jednoduchá na opravování, ale opravdu o úrovni studenta absolutně nic nevypovídá. Testy, které popisujete jsou jejich králem. Měl jsem tu čest testy z VŠEM vidět a upřímně - to není o zjišťování toho co student ví, ale test slovíčkaření, pozornosti a schopnosti ignorovat souvislosti rozsáhlejších celků. Toto opravdu nepovažuji za cestu, která by ověřila, že student látku chápe a umí se získanými vědomostmi pracovat.

      Souhlasím, že většina lidí na soukromých školách studuje dálkově, nicméně nesnižoval bych jejich kvality pod úroveň prezenčních studentů. Jsou to lidé více zaměření na praxi, ale tak to bylo a vždy bude u dálkových / kombinovaných studentů bez ohledu na zřizovatele školy.

      Možná tedy ten spor není o úrovni veřejná / soukromá škola, ale o úrovni prezenčních / dálkových studentů. Kdo je podle Vás lepší? reagovat zde
      Email: dna21centrumcz
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 16:31:47, Alžběta) Je pravda, že studenti na prezenční formě studia stráví učením mnohem více času, údajně až o 100 % více než na dálkové formě, alespoň podle nejnovějšího průzkumu, který školy pořádaly.

        Čest učitele je věc sice hezká, ale když tlačí vedení, jsou jen 2 možnosti-odejít, nebo snížit nároky. Pakliže si bude chtít dotyčný práci zachovat, sníží nároky. Na toto téma už byly desítky výpovědí různých učitelů, kteří o tomto, těchto praktikách hovořili, nehledě na to, že to studentům někteří, kteří pak zůstanou, dávají i náležitě sežrat, a to hláškami typu "vaši školu by vystudovala i cvičená opice" a podobně...je to dan za tu ohromnou benevolenci u zkoušek...

        reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2014 09:05:32, Yarda) Systém není dokonalý, protože jej tvoří nedokonalí lidé. Já jsem se s podobným postojem ze strany vyučujících nikdy nesetkal (díky Bohu). Určitě nejsou všechny školy stejně kvalitní a uplácení, kupování zkoušek a jiné věci asi vždycky existovat bude, ale tohle funguje bez vyjímky mezi soukromým i veřejným sektorem. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.07.2014 15:46:05, VŠE) Na VŠE zas tak moc takových testů není, možná tak jedna ze čtyř zkoušek, jsou totiž i ústní nebo testování ve formě eseje či vypisovačích otázek, někdy je to nakombinované všechno dohromady.
      O VŠEM, UJAK atd. jsem slyšel, že tam měli (nevím, jestli ještě mají) jen ty primitivní testy na abcd s jednou správnou -a to opravdu znalosti nijak neprověří, nehledě na primitivnost takového testu. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.07.2014 16:56:35, Jelení lůj) Ahoj Jardo, kdysi jsem si myslel to samé. Vystudoval jsem bakaláře v oboru Řízení podniku a podnikové finance na VŠFS, pak se hlásil na VŠE, kam se tentokrát i dostal. Vystudoval jsem Fakultu podnikohospodářskou, VŠE. A můžu ti upřímně říct, že jen na ekonomii 2 jsem se za ten semestr musel učit víc než za celýho bakaláře na VŠFS dohromady. Zkouška byla ústní a podkladů bylo opravdu k posrání. 2 knížky o skoro tisíci stránkách + ještě věci na víc!! Vím, že je to pro tebe možná těžko k uvěření, ale opravdu Ti říkám pravdu, sám jsem byl z toho přechodu na VŠE v šoku. VŠFS byla oproti tomu opravdu procházka růžovou zahradou. Tím na tu školu nechci házet špínu, je to má alma mater, ale fakt je ten, že je na úplně jiným levelu a já už v tomto ohledu pak taky dost prozřel.
    reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2014 09:01:08, Yarda) Ono obecně srovnávat bakalářské a magisterské studium dost dobře nejde, opravdu je tam enormní rozdíl v objemu s tím naprosto souhlasím. Myslím, že jste chodícím důkazem toho, že i na soukromé škole mohou studovat lidé kvalitní a schopní. Do jaké míry se na Vašem úspěchu u přijímaček a dalším úspěšném studiu podílí základy z bakalářského studia je otázkou, ale to není v tomto sporu podstatné. Důležité je, že student soukromé školy, má kvality srovnatelné se studenty veřejných škol. Tedy - student soukromé školy se nerovná neproduktivnímu darmožroutovi, jak je přesvědčena Alžběta. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2014 16:18:42, Jelení lůj) Pokud mám být zcela upřímný, tak kvalita studentů na VŠFS byla o mnoho nižší, ale občas se někdo schopný opravdu najde i tady. Já sám jsem se intenzivně připravoval, abych přijímačky udělal, nikdo z mých kamarádů je nesložil, bylo to pro ně moc těžký, spíše teda nic neuměli, pokud mám být opět trochu více upřímný. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2014 16:20:53, Jelení lůj) Studium na VŠE doporučuju všem. Ta škola patří i mezi TOP 4 v Praze (UK, VŠE, ČVUT, VŠCHT), konečně si nemusím připadat trapně. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.07.2014 21:56:56, Martina) VŠEje furt takové nejtěžší pražské gymnasium... S řadou oborů se na VŠCHT nebo CVUT nedá srovnat, na UK hodně podle fakulty. reagovat zde
      Email: artemis2seznamcz
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.08.2014 12:43:27, Lulda) Martinko, odhod komplexy a podívej se na to racionálně. Polovina fakult ČVUT není nijak drasticky náročná, to vím z vlastní zkušenosti (spíše tu hrají roli komplexy), o UK ani nemluvě (víc než polovina fakult UK je lehčích než VŠE - jmenovitě např. PEDF, FHS, FSV, FF, tři teologické fakulty, možná i PF UK (ve srovnání s těžšími obory na VŠE)), VŠE je proto takový střed, bavil jsem se s kámošem, co dělal bakaláře na FJFI ČVUT, pak šel magistra na FIS VŠE, FJFI mu přišla cca o polovinu těžší (hlavně taky úplně jiný styl učení), ale to je nejtěžší fakulta na ČVUT a možná i v naší zemi. Když VŠE srovnáš s dopravkou na ČVUT, masarykáčem na ČVUT nebo i některými ekonomickými obory na stavárně, felu, strojárně, asi se budeš hodně divit, jak jsi vedle. Imho, jinak srovnávat obory napříč je ***ost. jaderný inženýrství bude vždycky těžší než ty nejtěžší ekonomický obory na VŠE, stejně jako obory typu mediální studia, politologie, sociologie a podobně nebudou nikdy těžší než eko. obory (ted samozřejmě uvažuju seriozní školy-TOP 4). reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.08.2014 12:51:37, Lulda) Tady pár dalších...Podnikatelce na VUT se říká nejlehčí gympl, ČZU se zas má za školu, kam jdou lidé, kteří chtějí aspoň nějakou VŠ, fildy jsou zas rájem flákačů, na českých právech se zas celej semestr nudíte, a pak o zkouškovým bušíte hlavou o zed, na ČVUT jsou jen podivíni, na pedkách je nejtěžší otevřít vchodový dveře, FSV vystudujete s prstem v zadku při druhé škole, ČVUT zvládne i kalkulačka, co spadne do bláta, na VŠCHT jsou jen ti, co se nedostali na medinu..., bylo by toho hodně. Na druhou stranu, je to zapotřebí to dát všechno do nějakého kontextu. Bo se tu bavíme o nejlepších školách - VŠE, UK, ČVUT, VŠCHT..., v Brně pak MU, VUT..., dnes je mnoho škol, které nedosahují ani po paty těmto školám-at už regionální či soukromé. Mezioborové komplexy tak raději odhodme. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.07.2014 22:26:58, Jelení lůj) Yardo, věř mi, jestli máš na víc jako já, tak VŠFS opust. Hodně štěstí at už půjdeš kamkoli. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.07.2014 11:17:44, RSK) Neuvěřitelné, i v článku napsat "STÁTNÍ" namísto veřejná... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.07.2014 12:39:47, VŠFS) Je škoda, že na VŠFS tu mnoho lidí nasazuje. Lidé si musí uvědomit, že se tato škola nemůže rovnat s TOP 4 škol. V případě profesorského sboru je obsazení převážně z veřejných škol nebo to jsou dlouholetí podnikatelé a vykládají poznatky z praxe. Zároveň je nutné si říct, že mnoho lidí z této TOP 4 na VŠFS přechází. Ne snad kvůli příliš nízké úrovni, ale kvůli přístupu profesorů a přívětivějšímu prostředí, což převážně postrádali na veřejných školách. Často slýchávám, že na veřejných školách nikoho nezajímáte a jste jen číslo. Já na VŠFS studuji a mohu jednoznačně říci, že je to škola dobrá. Má své mouchy, jako každá škola, ale rozhodně se chci vymezit proti tvrzení, že je ta škola továrna na tituly. I na této škole je potřeba se na zkoušky připravit důkladně a o testech na ABCD bych také moc nemluvil. Jsou pouze na těch lehčích předmětech. Na tom stěžejním jsou ústní zk. a vypisovací testy. Na škole si opravdu cením přístupu profesorů ke studentům, v tom se řadí mezi top. Obtížnost na této škole je dána od oboru. Co se týká zaměstnání, já jsem s uplatněním problém neměl. Pracuji v marketingovém odd. jednoho z největších českých řetězců.


    ps. Zaměstnavatelé se převážně vždy koukají na to jakou máte praxi a co umíte ne z jaké jste školy. Stejně z 95% co se naučíte ve škole v praxi funguje jinak nebo vůbec.

    Poslední doušek na závěr: V případě ekonomicko-humanitních oborů hodně záleží na tom, zdali se chcete vydat na akademickou nebo praktickou cestu. Pokud někdo chce sedět celý život v knížkách, tak pro něj nemá smysl jít na soukromou, kde vás připraví na řízení vlastního podniku. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.08.2014 12:32:51, Lulda) Kde vás připraví na řízení vlastního podniku??? Loooool, tak tím koncem jsi to fakt zabil!!!! :DDDDDDDD reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.08.2014 00:25:01, Petr) :D Nemám slov, zvlášť ten konec je snad hodně povedený vtip. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.10.2014 09:34:40, J.B.) Co když už relativně úspěšně podnikám, bude mi 30 let a zvažuji studium. Né z důvodu potřeby nebo nutnosti, ale protože se chci posunout dál, získat inspiraci a třeba i možné vazby na schopné "áčkové" lidi (třeba i bez praxe). Původně (před 10ti lety) jsem byl přijat na MU Brno EF s výsledkem 98,4 percentil (velmi dobrá logika a matematika) a na VŠE jsem se nedostal skrz AJ (což se nijak nezlepšilo). Mám velmi vysoké IQ i EQ (a asi i sebevědomí :)

    Zvažoval jsem MBA na soukromé škole v ČR, ale po pročtení komentářů, ztrácím počáteční nadšení. Nepotřebuji těžké zkoušky (zvládnu, ale nevidím z praxe smysl v kvantech informací v hlavě). Spíše ocením praxi, kreativní přístup, "něco tvořit", nadhled, diskuzi (asi soukromá škola) s lidmi, kteří jsou výjimeční, předešlé aktivity jsou super, ale diskutovat s "bačkorama" člověka nikam neposune (veřejná škola má síto...). A co teď? :)

    Prosím o inspiraci. Díky! reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Kdybych šel na klasickou biflovací vysokou školu, nikdy bych nebyl tam, kde jsem - Sponzorované

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
  6. Je zakázáno používat vulgární slova.

Pravidla zobrazení

  1. Článek musí být schválen.
  2. Za obsah článku odpovídá jeho autor.
  3. Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
  4. Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
  5. Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.

Pravidla provize

  1. Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
  2. Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
  3. Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
  4. Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
  5. Výše provize je 50 Kč za každý schválený článek.
  6. Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
  7. Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
  8. Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 07.12.2016 19:30:46.