Studium psychologie


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 12.09.2007 17:22:21, Lucie Kutkovičová, zhlédnuto: 9578x, reakcí celkem: 17Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,chtěla jsem se zeptat,kde všude se dá studovat psychologie a jaké jsou tam příjímačky?Myslím tedy jestli má někdo zkušenosti,jestli jsou lehké nebo těžké.Jsem ze zdrávky a ted studuju VOZŠ ale psychologie by mě zajímala víc.Děkuju za odpověd...:)

Email: lucinka.aaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.09.2007 19:51:28, Verunka) Ahojky. Psychlogie magisterská prezenční se dá studovat na Karlovce v Praze na FF, v Olomouci na FF a v Brně na FF...potom také na fakultě sociálních studií v Brně,ale to je nějaké kombinované a nebo při peďáku taky kombinované a jen myslím bakalářské. Jinak já jsem měla přihlášku na všechny 3 první zmíněné VŠ na FF. V Praze mi to přišlo hodně těžké, protože jsem věděla, že mě asi hned po gymplu s malou praxí nevezmou, navíc to bylo hodně přísné a trochu divadélko u ústního kola..v Praze se dělají příjmačky na 2 kola (písemné- test psychologie, zsv či biologie a test studijních předpokladů, a pak ústní kolo..pokud máš ale minimum bodů z ústních jako jsem měla já, tak už tam moc šancí u ústního není). V Brně se také dělají dvě kola, první je písemný test všeobecných studijních předpokladů a druhé kolo je psychologický a biologický test. reagovat zde