...


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 22.01.2006 18:44:55, Janka, zhlédnuto: 550x, reakcí celkem: 59Reagovat na příspěvek
Ahojte všichni,potrebovala by som pomoc.Chcem sa dostat dostat na Masarykovu univerzitu.Neviete kde by som mohla stiahnut TSP z roku 2004?Vdaka
:)

Email: janulienka23inmailsk
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.01.2008 14:01:29, FTD) Navrhuji jasne omezeni! Rocne muze by na ceske VS prijato stejne mnozstvi slovenskych studentu jako na slovenske VS Cechu. Pak uvidime, kdyz tady nekteri tvrdi, ze my jako Cesi muzeme studovat u nich a vyuzivame toho stejne jako oni tady! Bylo by to spravedlive, at oba staty plati za cizi studenty stejne (i kdyz pri urovni to stejne nikdy nebude). Btw nekteri nadavaji vuci rusakum co u nas studuji, jenomze ti narozdil od Slovaku si u nas studium musi platit!!! A to ze my muzeme studovat v cizine je pravda, ale vetsinou pouze v ramci vymennych pobytu a na 1 semestr, pokud bychom chteli studovat dele, tak uz si to budemem muset platit, nechapu tedy, proc u nas slovaci maji vse zadarmo a jeste krome studijnich mist, zabiraji koleje, ktere pak kvuli nim Cesi ani ze vzdalenejsich mist nedostanou ani v prvaku!!! reagovat zde