Zdravotní pojištění a VŠ

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 07.11.2007 22:38:14, unhappy, zhlédnuto: 1396x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDobrý den, pokud předčasně ukončím studium na veřejné VŠ (špatně jsem si vybral) a příští rok se zapíši na jinou VŠ (po určitou dobu tedy nebudu studentem!), získám od data zápisu na jinou VŠ opět status studenta? Jedná se mi o to, zda-li za mě stát od data zápisu na jinou VŠ bude opět hradit zdravotní pojištění? A ještě se chci zeptat na to samé v případě VOŠ, pokud bych nastoupit pouze na VOŠ, ať již soukromou nebo státní? V jiném roce, než-li jsem maturoval. Mockrát děkuji za odpověď
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.11.2007 01:23:35, Aja) O pojištění mi ani nemluv. Ted mi pojištovna poslala, že nemám zaplacený pojištění a přitom jsem studentkou jak má být - ZŠ, gympl, VŚ pěkně za sebou. Prostě je změna, hlásí si to každý sám. Asi je nejlepší si zajít osobně na pojištovnu a poptat se, tam by ti přece jen měli poradit nejlépe. :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.11.2007 11:08:29, Radek) Aja:
    dík za zkušenost, dřív to opravdu bylo v pohodě a škola to za studenty zařizovala, jen se myslím na začátku studia podepsal nějaký papír.
    Takže těm co to budou muset řešit:
    Jestli se to teď musí hlásit, tak člověk musí zajít do zdrav. pojišťovny a vyplnit formulář Ohlášení změn (bývá i na internet. stránkách zdr.pojišťovny). Je tam jen jméno, nějaké údaje, to že člověk teď bude hradit pojištění sám, nebo že ho bude hradit stát (přihl. na úřadu práce), nebo že bude v zaměstnání, apod. Datum a podpis. Na podatelně si to vezmou a je to.
    unhappy: