Miminko a studium

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 12.11.2007 12:09:01, Lenka, zhlédnuto: 125x, reakcí celkem: 16Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj maminky,
Chci se zeptat: dá se zvládnout studium a miminko - dálkově? Jsem ve druháku a přemýšlím...... Máte čas a sílu na učení? A je to náročnější než třeba studium při zaměstnání? Díky za všechny názory!!!

  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2007 01:43:58, Eva) Ahoj, já studuji s mimčem od druháku a už jsem se prokousala až do třeťáku, ale pokud nebudeš mít hlídání jak já - tak je to za cenu probdělých nocí, stresů, který přenášíš na dítě .... já bych to shrnula asi takhle - zkušenost mám a podruhé bych do toho nešla - myslím kombinaci dítě a VŠ - nemůžeš se pořádně věnovat ani jednomu, vše děláš tak nějak napůl. Ale zvládnout to jde - když chceš tak jde všechno. Snad to není moc pesimistické. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2007 12:01:52, Ingrid) Tak podle mne j to horší než při zaměstnání, to je 8 hod.denně nebo míň, když je to na částečný úvazek, a zaměstnavatel může i poskytnout volno na studium.S dítětem je to mnohem těžší, já bych si na to netroufla.. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2007 13:55:29, 1b1 11112) cau, bez do toho. clovek bez vzdelani se stava absolutne bezcennym na dnesnim trhu prace. uz i ING. je malo, dnes je zapotrebi delat doktorat. udelej to pro svoji budoucnost (ovsem za predpokladu ze nemas dostacujici konzistentni zdroje prijmu). Profesori vyznamne zohlednuji a ocenuji snahu vzdelavat se u lidi, kteri maji nejakym zpusobem zhoresene studijni podminky. je cela rada studujicich s postizenim, zatizenych detmi, apod. takze to doporuceni je jednoznacny. reagovat zde