Má to smysl?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.01.2008 08:29:47, Hanka, zhlédnuto: 353x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím všechny současné, budoucí i přítomné studenty. Po dlouhém přemýšlení jsem se konečně odhodlala sem napsat a nejsem si jistá, jestli už nejsem "za zenitem". Je mi téměř 30 let a mám dvě děti (10 a 7 let).Už delší dobu uvažuji nad tím, jít studovat na VŠ. Zajímá mně, jestli tady není maminka s podobným osudem, která už buď studuje a nebo se chystá studovat. Nejsem si jistá, jestli pro mně není příliš pozdě a jestli se dá skloubit studium s výchovou dětí tak, aby tím netrpěly.Má někdo zkušenosti? Děkuji moc za případné rady.

Email: hanninkapseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.01.2008 09:29:28, Radka) ahoj, já studuji dálkově VŠ nemám děti, ale hromada mých spolužaček děti má a pokud si dovolím tvrdit tak se to na rodině podepíše!! bývají nervozní, na rodinu a děti nemají hlavně v době zkoušek čas jako nic moc..prosím zvaž to, jestli nepočkat až děti povyrostou..neodrazuji tě, to určitě ne..ale třeba já studuji ekonomku a hromada seminárek ti zabere moc čas po večerech a pokud uděláš s dětmi úlohu a pak začneš dotahovat tvoje resty po nocích ze školy věř, vydržíš max 1 rok pak odpadneš..mě teď skončilo zkouškové chodím do práce noci b ezesný z nervů jak zkoušky dopadnou a padala jsem na hubu řádně a to je mě 27 a jsem svobodná .. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.01.2008 09:35:58, Lidka) Ahoj Hanko!
    Reaguji na tvůj dotaz, z vlastní zkušenosti můžu říct, že se to zvládnout dá.
    Důležitá je organizace času a rozhodně je dobrá pomoc nejbližších, ať už partnera
    nebo popř. rodičů atd. Já ve 40.letech studuji VŠ Ekonomickou v Brně už poslední rok
    a i při dětech to zvládám.Podstatné je jak moc studovat TY sama chceš, motivace je to nejdůležitější.
    Hodně překážek a problémů může během studia nastat, ale vše se dá zvládnout.