dvě vysoké zaráz

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 17.02.2008 22:21:39, Verík, zhlédnuto: 345x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj potřebovala bych poradit: studuju prezenčně ekonomku a chtěla bych si k tomu přibrat lektorství němčiny na pajdáku, ale dálkově, a řeším problém, jestli mi zůstanou všechny výhody studenta, popřípadě, jestli bych si nemusela něco platit na tom kombinovaném studiu, jestli máte někdo podobnou zkušenost, tak mi prosím napiště, popřípadě jestli se tato kombinace škol dá zvládat apod. díky moc

Email: witz1seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2008 09:10:24, Sabča) Jestli se tato kombinace dá zvládnout, to nevím, já studuji prezenčně právo a kombinovaně anglický jazyk a literatura a zvládnou se to dá. Počítej ale s tím, že budeš platit poplatek za souběžné studium a nebudeš mít tolik volného času - všichni se budou chodit bavit, ty budeš sedět a učit se. Někdy to je celkem děs, chce to hodně disciplíny (alespoň u mých oborů), ale stojí to za to :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2008 08:31:32, Verík) Aha tak o tom poplatku jsem nevěděla, nevíš na kolik to tak vychází? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2008 08:53:26, jája) Ahoj, řeším to samé, jen v opačném pořadí: němčina(+hudebka) na pedaku UK, teď bych si ráda přibrala kombin.stud.na VŠE v J.Hradci. copak přes semestr se to stíhat bude, ale tím zkouškovým si vůbec nejsem jistá. Platilo by se tuším až po 5 letech (standartní doba studia.Držím palce:) reagovat zde