VŠE x UTB

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.03.2008 19:54:01, Malkin, zhlédnuto: 112x, reakcí celkem: 9Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím, řeším menší dilema. NSZ jsem udělal velmi dobře a rozhoduji se mezi VŠE v Praze a Baťovkou ve Zlíně. Každá má své pro a proti, Batovka hlavně že je blízko, budu si moct dovolit bydlet v podnájmu...naproti tomu VŠE je VŠE. Rád bych se zeptal na názor někoho kdo má možnost tyhle dvě školy srovnat co by mi třeba doporučil, nebo alespon srovnal tyhle dvě školy. Díky mocS15
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.03.2008 10:04:10, Katka) čauky,já na Baťovce tento rok končím titul Ing. studuju finance, ale už magisterský program, který je nejtěžší na škole. Opravdu jsem se musela hodně učit a nic nepodceňovat!! Kamoš má Masárnu a diplomku měl finanční analýzu tak jsem se ho ptala, jestli počítala ukazatel EVA a řekl, že neví ani co to je :) což my na Baťovce ano :D reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.03.2008 13:45:08, M@M) to Katka: Nevim, proc srovnavas s Masarnou, kdyz byl dotaz na VSE.
    Malkin: Jestli nechces zustat nekde tam u vas a po skole chces jit pracovat do Prahy, tak bez na VSE. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.03.2008 14:12:51, Zuzka) Ja sem na VŠE ve druhaku a musim rict, ze zadna slava. Podle me se lidi hodne nechavaj unaset tim, co o ni kde slysi, ale kdybych si mela vybrat znova, tak na ni uz nelezu. Dela se kdovijak prestizni, ale skutek utek. Mam v planu si jen dodelat Bc a na magistra se urcite hlasim jinam. reagovat zde