Pro studenty soukromých vysokých škol


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 15.03.2008 12:44:13, Eli, zhlédnuto: 13913x, reakcí celkem: 76Reagovat na příspěvek
Ahoj všem! Ráda bych se studentů soukromých VŠ zeptala na něco, co mi už delší dobu vrtá hlavou: jak náročné máte studium? Máte kromě přednášek i semináře? Musíte něco dělat do školy i v průběhu semestru (např. číst něco na semináře, jestli je máte, a potom o tom s vyučujícím diskutovat)? Z čeho se pak učíte - vystačíte s dobrými poznámkami z přednášek nebo je vyžadována i znalost z knih? Máte pocit, že vám ta škola něco dává? Nebo naopak dojem, že jediné, co si odnesete, bude (více či méně zaplacený) diplom?

Proč se ptám: taky studuju soukromou a o každém zkouškovém mě znovu a znovu zaráží, jak nízké nároky na nás kladou. Chápu, že není v zájmu školy vyhazovat studenty, kteří si to platí, ale stejně. Docela by mě proto zajímalo, jestli jsme výjimka nebo jestli je to tak prostě všude. Díky všem, kteří se podělí.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.03.2008 16:19:11, CeCa) a jakou školu studuješ?? já nic nestuduju, ale jen tak pro zajímavost.. díky ;) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.01.2011 14:30:40, honza) V roce 2013 se začne platit školné i na veřejných VŠ a budeme moci říkát, že se kupuje vzdělání i na veřejných VŠ a bude.... reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.01.2011 14:46:16, Petr) Jen doufám, že díky zavedení školného zmizí menší státní univerzity nebo alespon nesmyslné obory s mizernou úrovní..
        ...pokud se člověk bude mít rozhodnout zaplatit státní VŠ, kde s ním budou jednat jak s hadrem za cenu snad kvalitnějšího vzdělání (u mnohých VŠ ani toto není pravda)
        nebo zaplatí na soukromé, kde ho toho možná naučí mín na perspektivním oboru a budou jednat s ním jak s člověkem, tak já si raději vyberu soukromou.... (hypoteticky řečeno, VŠ už mám totiž za sebou :-D )

        reagovat zde