Metropolitní univerzita Praha

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 13.05.2008 20:18:53, Lenka, zhlédnuto: 3170x, reakcí celkem: 14Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,studujete někdo na Metropolitní univerzitě obor Veřejná správa?Prosím o nějaké informace,které se týkají náročnosti studia,uplatnění aj.Předem všem děkuji.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2008 20:36:46, John) Ahoj, čirou náhodou studuji na MUP obor Veřejná správa :D a je to fajn. Přednášející jsou kvalitní a škola má vysokou úroveň. Jsem velmi spokojen. Jinak co se týče zkoušek, tak je to různé u různých předmětů. Některé zkoušky jsou náročné a některé zas méně, ale tak je to všude. ;) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2008 21:31:50, Petra) ahoj Jane,
    muzu se Te zeptat? jak je na tom MUP s prijetim/neprijetim? jsou tam i nejaki prijimaci pohovory? moc krat diky ;) reagovat zde
    Email: moicoccinelleyahoofr
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2008 21:41:29, John) Záleží na jak, který obor - viz. stránky www.mup.cz, např. já (veřejná správa) jsem dělal akorát test z angličtiny, který slouží více méně jen jako rozřazovací test. Měli by přijmout všechny, ale vážně nevím jak to bude letos. Nejspíš vemou zase všechny, ale očekává se rekordní nárůst přihlášek, takže kdo ví ... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.05.2008 21:50:26, Petra) jo, jasne.. to jsem slysela, ze anj akorat jako rozrazovaci.. a co to znamena rekorni narust prihlasek? jsem se lekla tedka.. S15 nevis jak je to s ujak, nebo vso? premyslim i nad tima.. diky mockrat vazne, si hodny :) reagovat zde
    Email: moicoccinelleyahoofr