UP Olomouc, prf

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.06.2008 11:06:58, Andrea, zhlédnuto: 222x, reakcí celkem: 15Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, hledám kohokoliv studujici na pravnicky fakulte v Olomouci. Jaka je moznost prestupu zacatkem roku z Provo ve verejne sprave (bc) na prava (mgr)? Je to caste a je mozne, ze by dekan nevyhovel? Diky za jakekoliv informace :-)

ICQ: 339
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.06.2008 11:35:00, Luc) ja bych napsala na studijni a zeptala se primo tam, budes to mit z prave ruky:) taky jdu na prava do prvaku reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.06.2008 14:43:32, Andrea) Diky za odpoved:-).Myslis ze na studijnim budou neco vedet?Tam jsou vetsinou nejaky kravy,ne?Na strankach maji napsano,ze prestup je mozny-teoreticky ano.Ale zajima me,jestli to tak treba dela hodne lidi-kdyz na bc vzali 60 a 30 by chtelo prestoupit,asi by to neslo.Poradi jsem mela 25-26,myslis,ze na tom zalezi?S15 reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.06.2008 15:28:48, Andrea) Podle me na tom vubec nezalezi, na to se podle me ani nebudou ptat reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.06.2008 16:34:49, Verca) Prestup je mozny, ale opravdu pouze teoreticky. Prakticky to tak fakt nefunguje z jednoho prosteho duvodu - lidi by se hlasili na bc, kam je lehci se dostat a pak by se houfne nechavali preradit na petilety. Ver mi, ze to tak je, mam s tim vlastni zkusenost :( reagovat zde