co si vybrat?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 29.07.2008 22:39:02, vladka, zhlédnuto: 765x, reakcí celkem: 19Reagovat na příspěvek
ahojky...poradte,jestli mate nekdo zkusenost s Molekularni biologii a biochemii organismu na UK (nebo aspon s PrF UK); porad vaham mezi UK a VSChT-Biochemi a biotechnologiemi...:(
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.07.2008 11:27:36, Lada) Ja studuju PrF UK a pokud ti muzu poradit, tak bez radsi na VSChT. Tady ti vsichni davaji hrozne najevo ze ses na Karlovce a ze ses uplna nicka, kdezto ze profesori jsou uplne dokonaly, taky je to tady hodne zkostnately, zastaraly, nejaka modernizace neprichazi v uvahu... :) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (31.07.2008 09:07:34, Renata) Lado, oni si tě dovolili vyhodit od zkousky, co? To mam nejradsi. Lidi, co nadavaji na ucitele, jaky to jsou paka, slecno dokonala. Vladko, VSCHT a PrF UK jsou elitni ustavy. To znamena, ze tam budes muset hejbnout kostrou a makat. A samozurejem k te elitnosti patri i ucta v profesorum a narocne zkousky. Ale nebudes mit o zamestnani nouzi (spis te budou pretahovat k sobe). Ja bych volila UK - kamkoli v Evrope vyjedes, tuhle skolu tam znaji. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.07.2008 11:51:03, Tereza) No tak nezlob se na mě ja studuje biologii na PřUK a je to tady perfektní. Prednásejici jsou supr, vsichni ti vychazejí vstríc. Zatím jsem se nestkala s jedninou blbou reakci. Naopak prednasejici se nas snazi podporovat v uceni a zadny mindraky si na nas nevylivaji. Nevim co delas za obor, ale biologie je skvela.
    Vladka : spousta lidi chce z VSCHT na UK, ale zalezi na tobe. Ja jsem ze skolou max.spokojena a na VŠCHT bych nesla prooze nejsem technicky zamerena. A Ta molekulara je u nas skvela. Ale zalezi na tobe - z obou skol budes mit dobre uplatneni reagovat zde