FM VŠE J. Hradec - mám šanci ?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 21.09.2008 19:08:24, gigi, zhlédnuto: 1788x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, prosím Vás, nevíte jak je to s navazujícím mgr. studiem managementu na VŠE( v J.Hradci )? Zda je nějaká šance se tam dostat, pokud studuji cest. ruch v Bc. studiu na jiné VŠ. Moc bych o tuto školu stála, ale přijde mi zbytečné znovu začínat Bc studium, když si je většina předmětů podobných ( makro, mikro, marketing, fin.účetnictví apod. ).Ale kdybych musela, tak bych byla ochotná začít znovu - za blbost se platí. Moc děkuju za odpověď, moc mi tím pomůžete.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.09.2008 19:34:44, Ela) http://www.fm.vse.cz/pririz.asp?lang=cz&mainID=95&cat=pririz&open=95 reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.09.2008 18:28:18, gigi) Na stránkách píšou o přijímací zkoušce z odbor. předmětů. Mně jde hlavně o to, jestli mají všichni uchazeči stejné podmínky nebo jestli mají přednost absolventi Bc studia managementu na FM ( jako např. na FMV VŠE, kteří jsou přijati, pokud splní jistá kritéria )a případná zbývající místa se doplní ostatními. Už jsem psala mail na jejich sekretariát, ale nikdo neodpovídá :( Proto to zkouším tady. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.10.2008 19:41:38, gigi) Ahoj! Tak už mi sice z FM poslali mail, ale v podstatě mi stále neodpověděli na otázku. Prý studenti Bc studia FM nemusí dělat přijímací zkoušky na nav.Mgr. Ale už nenapsali, jestli berou všechny automaticky ( což by mi přišlo dost divný )nebo jestli musí mít např. studijní prospěch do 1,5 , vyznamenání u bakalářek apod. Pokud o tom něco víte, prosím napište. Snad se tu najde nějaký student FM. Děkuju ! S06 reagovat zde