UPOL nazory


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 11.12.2008 21:27:41, _mia_, zhlédnuto: 990x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
zdravim vsechny, letos studuji na masarycce prvnim rokem, ale jelikoz mou prioritou byla vzdycky zurnalistika a na MU mi nevysla, tak sem se letos rozhodla zkusit stesti znovu - a to v Olomouci, neb tam je vetsi sance se dostat:).... ale bohuzel sem slysela z ruznych stran ne prilis pozitivni reakce na pristup ucitelu ke studentum...mohl by mi to nekdo potvrdit nebo vyvratit? Pripadne srovnat i uroven zurnalistika v brne, zurnalistika v olomouci?? Co sem prosla ruzna fora, vicemene se srovnava hodne UK a MU, ale o Olomouci kde nic tu nic... za jakekoliv info jsem moc vdecna, myslim, ze to pomuze i spouste dalsich potencialnich zajemcu:)


  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.12.2008 21:42:42, XXX) No tak Brno je špička snad ve všem. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.12.2008 21:50:52, _mia_) no to urcite)...ale pomohlo by mi neco konkretnejsiho, nejsem zas nejak extra parici a kalici tvor, takze to, ze je brno studentsky mesto se spoustou klubu, kde se da pit a jezdi tu salina:) pro me neni zas tak uplne rozhodujici:)... rozhodujici je skola-uroven, pristup vyucujicich, kvalita vzdelani...:) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.12.2008 01:32:35, YYY) No nevim, kdo přišel na to, že do Olomouce se dá snadněji dostat?! Z 910 uchazečů jich brali 50!!
    Tak vlastně je to jedno, protože jak do Brna, tak do Olomouce, vlastně i do Zlína na marketingovou komunikaci, se dělá přijímačka z testu OSP od Scia! Takže jeden test - co se povede - to bude! reagovat zde