kurzy celoživotního vzdělávání


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 29.01.2009 13:05:05, Martina, zhlédnuto: 1647x, reakcí celkem: 9Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekahoj, chci se zeptat, jestli se někdo chystáte studovat na nějakém z konzultačních středisek kurz celoživotního vzdělávání? Taky by mě zajímal názor a zkušenosti lidí, kteří tam už studují, a hlavně přechod na řádné studium.dík:D
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.01.2009 20:41:53, Markéta) Ahoj, mám zkušenost. Studuji takto třetím rokem. Je pravda že ne každý to vydrží..začínalo nás okolo 100 nyní je nás asi 45. Co se týká přechodu na řádné studium... tak musíš mít průměr nebo udělat zkoušky. Co si vzpomínám, tak z těch co vydrželi tak skoro všichni zvládli ten průměr. Bylo jen pár lidí co dělali zkoušky (myslím že z matiky a cizího jazyka). Jestli ti ještě něco zajímá klidně se ptej. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.02.2009 11:27:36, Katka) ahoj, já jsem si dala přihlášku do Klatov na konzultační středisko a jsem na sebe zvědavá, jak to zvládnu. Moc info nemám, protože nikoho neznám, kdo by to studoval. Tak budu ráda, jestli se tu nějaké info objeví. :) reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (09.02.2009 10:45:25, markéta) Ahoj Katko, studuji v Klatovech (ve třeťáku). Určitě to zvládneš. Možná nastanou chvíle a budeš si říkat, že toho máš dost. Ale zvládnou se to dá. Najdeš lidi, utvoříte "studijní kroužek" bude si pomáhat. Takhle to normálně funguje. Všichni mají rodinu, práci, školu. Musí si vypomoc, aby se nezbláznili. :) reagovat zde