soukromé vysoké školství


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 02.03.2009 16:15:28, klára, zhlédnuto: 4470x, reakcí celkem: 45Reagovat na příspěvek
Dobrý den, zdravím všechny. Mám dotaz,resp.prosbu obecnějšího charakteru. Ze všech stran se na mě hrnou informace a zkazky, že soukromé vysoké školy jsou "podřadného" charakteru, že kdokoliv si zde zaplatí školné, má tak jistotu získaného vš titulu. Podobného charakteru jsou i informace o studentech těchto škol, že jim vzdělání kupují rodiče. Moje situace je taková, že prezenčně studuji mgr. na veřejné vysoké škole (MU Brno) a zároveň u toho jsem zaměstnaná na soukromé vysoké škole a zdejší studium, natož studenti, mi zdaleka nepřipomínají to, co je avizováno v médiích, popř.internetových diskuzích. Proto bych se vás ráda zeptala na váš názor, na váš názor na soukromé vysoké školy? Jak je vnímáte? Máte s nějaké zkušenosti, dojmy, popř. někdo z vašeho okolí? Opravdu by mě to zajímalo...
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.03.2009 19:10:41, ewe) Ahoj, můj názor na soukromé vysoké školy je podobný jako tvůj, hodně lidí se domnívá, že tím, že si studenti školu platí, mají rovnou zaplacený titul. To ale tvrdí hlavně ti, kteří o tom nemají žádné informace. V dnešní době se na placených školách neplatí titul, ale kvalita nebo různorodost oborů. Jen tak mezi námi, většina státních škol nabízí ty samé obory, jen na jiných místech(když se nedostaneš do Prahy nebo Brna, zkusíš to v Plzni nebo Hradci, ale stále na tentýž obor..a když tě nezaujme žádný z nabízených oborů...tak máš smůlu, anebo můžeš jít na soukromou školu..:D