Kombinované studium - student??

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 15.04.2009 08:52:25, Pavlína, zhlédnuto: 8873x, reakcí celkem: 8Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj chci se zeptat, jestli když půjdu nakombinované studium, zda budu ještě podle zákona student??Díky za odpověď.

Email: pavlincacentrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.04.2009 14:06:48, alena) jen na některých fakultách ti potvrdí průkazy např:ISIC kartu,ale většina ne,ale pro sociálku a zdravotní pojištění neuznávají statut studenta na kombinované studium, protože pracuješ,ale pokud budeš soubežně studovat VŠ prezenčně,tak ti bude od této školy uznán statut studenta reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.01.2011 12:11:53, SmartSissy) Není pravda. Studuji kombinovaně a je to takto - do 26 let máš i na kombinovaném studiu státem uznaný statut studenta, tzn. hlavně zdravotní a sociální pojištění za tebe hradí stát. Ovšem to je asi tak vše, co z toho plyne za výhody, protože na ISIC mají nárok jen deňáci, stejně tak různé slevy, vedení studentského účtu zdarma a jiné výhody pro studenty, které jsou většinou vázány orávě na ISIC, pro kombinované studium neplatí. Tedy - statut studenta a z toho plynoucí státem garantované úlevy máš. Víc nic. Ale i tak dobrý, ne? :) reagovat zde
      Email: SmartSissyinMailcz
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.01.2011 12:35:09, Petr) To dle mne taky není úplně pravda.... Některé školy mají kombinované studium a dávají studentum status studenta, nekteré ne (záleží myslím na frekvenci výuky). Overoval jsem si to u ZP i na pracáku před cca 2 lety. U mne byl napriklad problém prave v tom ze skola status studenta na kombinovaném studiu nemela a musel bych být na pracáku nebo zároven denne studovat. Ruku do ohne za to ale nedám po zkusenostech se státními úředa a ZP se nedá verit nicemu co reknou :-D reagovat zde