cestovní ruch


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 17.04.2009 15:05:18, ap, zhlédnuto: 2544x, reakcí celkem: 19Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekhlásíte se někdo na tenhle obor?
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.04.2009 18:09:51, vorduska) už ho studuji :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.05.2009 15:50:35, ap) a najde se někdo kdo to studuje na ujaku? reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.07.2009 15:26:59, Lucka) zdravím,
      já na tenhle obor půjdu s velkou pravděpodobností, jen sonduju info o škole a zatím to jde:)...ale budu si platit kombinovaný studium, už pracuju a po 7 letech se vracím do školy...no bude to zajímavý...už si něco na tenle obor vysondoval? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.07.2009 21:33:17, ap) Bohužel nic moc. byla jsem se podívat na dni otevřených dveří ale moc z toho nepoznám. snad jen že budovy nově opravené a záchody velmi čisté. Vybavení taky velice dobré. O předmětech ani o učitelích nic nevím. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.07.2009 10:11:48, Lucka) zdravím...tak jsem trochu sondovala a nic moc...už je tam prý moc studentů, aby se jim nějak věnovali a "recenzi" na učení jsem taky nezískala moc kladnou...ale uznávám, že to je vždy dost subjektivní...ale moc to nepotěší. Škola a prostředí je hezký, to vím... ale to si asi moc při kombinovaném studiu neužiju:-) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.07.2009 12:08:37, ap) ahoj. já si napsala o studijní plán oboru tak pokud máte zájem mohu vám ho poslat. Docela mě zarazily některé předměty. Třeba nvm u čeho uplatním filozofii ale co nadělám. reagovat zde