Fakulta humanitních studií - bakaláři - Všechny oinformace!


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.05.2009 10:14:11, Petra, zhlédnuto: 7055x, reakcí celkem: 25Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekHezký den,
dostala jsem swe na FHS na UK a byla bych ráda za všechny informace o studiu na téhle škole. Přecházím už z jedné vysoké, a proto se chci připravit na všechno. Jak je to náročné, co přednášející, jaká je organizace, jednání, četba, zkoušky... Prostě všechno. P5edem díky za každou odpověď :)

Email: petaaa.pemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.03.2011 20:55:37, Eva) No nevím, promin, ale nazývat někoho primitiv jen kvůli příspěvku, který má hlavu a patu mi přijde trochu mimo. Nezlob se, ale primitiv jsi ty.
    Shodou okolností studuji také zdravotnický obor a na většinu humanitních oborů se na fakultě koukáme s despektem. Jste v podstatě takové nic a s neuplatněním vašich humanitních oborů zcela souhlasím.
    Ostatně, jsem naprosto pro zavedení školného na VŠ a v první řadě by měli nejvíce platit právě studenti humanitních oborů.
    reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.02.2011 11:17:19, Markéta) slečna Veronika je největší primitíva a je mi jí líto! reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.10.2010 14:23:08, Micka) Ahoj, může mi někdo, kdo se dostal nebo dělal přijímačky na tuto školu (FHS UK), říct nějaké podrobnosti o přijímacím řízení? Chtějí dodat jenom maturitní vysvědčení, anebo i známky z vysvědčení z jednotlivých ročníků SŠ (ty po xx letech od maturity už totiž nemám S15 Uvažuji, že to příští rok zkusím na dálkové studium, pokud jsou tedy přijímačky opravdu o překladu z cizího jazyka a ne o vědomostních testech z historie, filosofie atd. Za jakékoli informace předem děkuji :) reagovat zde
    Email: biggreenboxyahoocom