Student 26 let, úřad práce a zdravotní pojištění

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 21.03.2010 18:53:27, jirka, zhlédnuto: 9914x, reakcí celkem: 8Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravim. 28. března mi bude 26 let a prezenčně studuji na vysoké škole navazující magisterský program. Chtěl bych se vyhnout platit osobně zdravotního pojištění, jelikož nemám stálý příjem a brigád je málo a rodiče jsou důchodci, tak si nemohu dovolit platit každý měsíc 1080 Kč. Nejdříve jsem si chtěl změnit formu studia z prezenční na kombinovanou, což v průběhu akademického roku nejde a tak si chci přerušit studium a pak si změnit formu studia. A proto se chci jít nahlásit na úřad práce, abych nemusel platit zdravotní pojištění. A tak jsem se chtěl zeptat, musím mít nějaké potvrzení ze studijního oddělení vysoké školy pro úřad práce, že již nejsem studentem prezenčního studia nebo po mě žádné potvrzení na úřadu práce chtít nebudou a bez problému mě zařadí do evidence? A kontroluje úřad práce, že již skutečně nejsem studentem prezenčního studia? Díky.

Email: jelinek29seznamcz