Právo v podnikání


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 04.09.2010 09:25:36, Marcela, zhlédnuto: 4669x, reakcí celkem: 32Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, najdu zde někoho kdo studuje nebo studoval VSAP právo v podnikání? Ráda bych se dozvěděla, jak to na škole chodí a podobně. Díky moc za odpověď.

Email: ciezakovaseznamcz, ICQ: 239547535
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.09.2010 13:40:14, Petr) VSAP mam vystudovan, a byl jsem s nim spokojen. Patri spis k narocnejsim skolam, ale zase jsem se tam hodne naucil, a ty znalosti se mi hodi v moji praci. Takze ze sve strany mohu doporucit. Studium se da zvladnout v pohode pokud to clovek neflaka, v poslednich letech tam chodi vic cerstvych maturantu, ale studuji tam take lide pri zamestnani. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.09.2010 14:47:49, Marcela) A jak často se tam doporučuje chodit? Jsem pracující, rozhodla jsem se pro studium v Brně. A co učebnice a skripta? Kolik to stojí, jaká je dostupnost, nebo je možnost to koupit z minulých let, natisknout z internetu? Můj e-mail je ciezakovaseznamcz, prosím o kontakt. Děkuji moc reagovat zde
      Email: ciezakovaseznamcz