Chci jít na jinou VŠ a vykašlat se na jarní semestr..jak to udělat "hladce" :)


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 28.11.2010 22:43:28, Clefairy, zhlédnuto: 5647x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekProsím o odpověď: Rozhodla jsem se změnit školu, ještě se zapíšu do jarního semestru, pro která splňuji požadavky, ale už se mi do něj nechce moc chodit - hodně učení (studuju všeob.lékařství) a pak chci dělat přijímačky na jinou školu, kde jsou zápisy tak v půlce července (to už bych pak zas byla student,že?)...a nějak nevím, když jsou všechny zápočty na konci května a já je samozřejmě nedostanu, jestli budu dál student, než by teoreticky byla možnost zápisu do dalšího semestru a mohla bych studium ukončit den před zápisem na novou vš a další den se zapsat a být v podstatě celou dobu student? Nebo mě vyloučí třeba nějak dřív..nevíte jak to je?? Děkuji moc za pomoc

Email: sheeshagirlseznamcz