Fakulta financí a účetnictví


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 12.01.2011 18:20:31, Jakub, zhlédnuto: 6148x, reakcí celkem: 11Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím všechny.
Rozhoduji se o budoucí VŠ, tak bych se rád zeptal, jak se na této fakultě studuje. Nejlépe bych info. od někoho z oboru finance.
Náročnost studia, přijímačky, učitelé, předměty...
Jsem průměrný student gymnázia (2 a 3 je moje nejčastější známka:)

Email: j.lusekseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.09.2015 19:44:33, Michna) ,,Než na nějaké obchodce.." Ty jsi asi dobře namachrovaný ***eček co? :D Lidi co jdou na obchodky tam většinou jdou s úmyslem pokračovat v tomto oboru i na VŠ, takže mají jasný cíl. Kdežto ten, kdo jde na gympl prostě jenom tápe. Obecně se má za to, že gympl je na vyšší úrovni, ale mnohdy z tama lezou mnohem větší kryplové a patolízalové než ze škol se zaměřením.
    Tak snad se ti bude i nadále tak nadprůměrně dařit, ty hvězdo.. :D reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (07.06.2015 17:18:22, gymplak) z matiky v hodine jsem mel 2-3... byl jsem trosku nad prumerem ve tride, na statni maturu jsem se neucil a mel jsem percentil 94 z matiky i kdyz na gymplu jsem nepatril mezi tu elitu ale celkove se na gymplu jede jina liga nez na nejake obchodce, letos jsme statni maturu dali vsichni coz se o obchodce rict neda reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.10.2012 12:02:58, Hellen) Ahoj,
    přijímačky jako takové těžké nejsou. Hlásila jsem se na obor Finance a dostala jsem se v pohodě. Předměty, které jsou v rámci oboru vyučován jaou náročnější, zejména pro toho, kdo například nikdy na gymplu neměl účetnictví. Ale přínos je velký. Takže pokud se chceš tomuto oboru věnovat naplno, pak studium určitě doporučuji. Vzhledem k tomu, že jsi z gymnázia se dá předpokláda, že ze zaátku nad tím budeš muset trávit více času, ale časem se chytneš, neboj :-)
    reagovat zde