Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Reklama.
Doporučujeme: Vysoká škola managementu a psychologie NEWTON College – 3 roky po sobě nejlépe hodnocená soukromá VŠ v ČR.
Přidej se k nám.
Anketa.
Kde při studiu bydlíš?

Na koleji (26%)
 
V podnájmu (23%)
 
Ve vlastním bytě (17%)
 
U rodičů (32%)
 

Celkový počet odpovědí: 3290.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
3 + 9 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

vsfs - marketingová komunikace


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 12.01.2011 23:01:28, Mikeš, shlédnuto: 3335x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekahoj, nemáte někdo zkušenosti či informace o studiu na VSFS v obotu marketingová komunikace?
jaký to tam je, jestli jsou předměty zajímavé a ne příliš náročné. Jestli se tam člověk něco naučí, přístup profesorů a tak?
Díky moc :)

Email: darkrockyseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.02.2011 16:44:58, Jenda) Ahoj, MK mám na VŠFS vystudované v Bc. stupni a v kombinované formě.
    Náročnost je rozdílná podle předmětů. Nejtěžší Ekonomie a AJ, jinak pohoda. Vyučující jsou praktici, takže nám vždy říkali hromadu věcí aktuálních přímo z praxe, takže super. Určitě doporučím dalším zájemcům. Za ty peníze to vážně stojí a získal jsem výborné kontakty do budoucnaS06

    Jenda reagovat zde
    Email: jendaprahaseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.02.2011 20:29:17, Mikeš) super díky moc :) reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.02.2011 23:59:33, Vašek) Náročnost je poměrně vysoká v první roce studia, mikroekonomie, makroekonomie, statistika. Trošku mě zklamalo to, že se dává důraz třeba na sociologii - státnicový předmět. Ale ostatní předměty poměrně dobře pokrývají praxi. Učebnice má škola k většině předmětů, takže se ví co se tak od studenta očekává - v drtivé většině.

        Mě osobně se nakonec nejvíc nelíbí budova školy. Třeba n Newton COllage či VŠEM je lepší. :) reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (08.04.2011 23:26:03, Vašek) Bylo by vhodné doplnit, že zde byly i negaivní reakce, které "záhadným" způsobem byly odfiltrovány. Kritika školy vadí? reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.04.2011 10:25:55, Mikeš) Nic jsem neodstraňoval, mě se neptej ;) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.04.2011 23:38:37, Leni) Na VŠFS to je komedie. Nemá žádnou prestiž, všichni vědí, že se tam nic nedělá. A Angličtina že je těžká? To tam byl snad nejjednodušší předmět. Navíc tam je spousta ruských kolegů, kteří mají výhodnější podmínky pro studium. Asi si můžeme domyslet, odkud vítr vane. Kolem a kolem - nic se tam nedozvíš. A negativní příspěvky se mažou proč? reagovat zde
    Email: adelinaaseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.04.2011 10:26:48, Mikeš) oukej, díky za názor ;)
      a s mazáním příspěvků, nevím, nebyl jsem tu od února a nic jsem nemazal reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.04.2011 09:39:58, TR) No, tak to nevim. Aplikovana informatika ma zrovna z VSFS povest velmi dobrou, ale to predevsim proto, ze tam uci lidi z CVUT. Navic kdyz dostali statut univerzity, musi mit nejake vysledky a odpovidajici zazemi, takze bych to nevidel tak spatne, na rozdil od jinych SVS. Imho je jedno jestli jestli VSE, VSFS ci treba UPOL, o vsech se vi, ze to neni extra narocny :) reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.04.2011 10:23:33, Petr) Ano, ale kromě oboru aplikovaná informatika (jeden náš lead developer tuto školu vystudoval, avšak před tím léta pracoval) si myslím, že jsou to obory k ničemu..stejně jako třeba celý FHS na UK. Nechci nikoho urazit, ale taková poptávka po lidech v těchto oborech prostě není. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.05.2011 21:33:02, Marián) Se svými bývalými kolegy ze studií na VŠFS v oboru MK jsem stále v kontaktu, a neznám případ, že by někdo z nich nepracoval. Lidi (a i ty) by si prostě měli zvyknout na to, že lidi chtějí studovat i obory, o kterých si myslí, že nejsou potřeba. Takže k ničemu jsou maximálně takové dehonestující vyjádření. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.12.2012 11:27:33, dasfhg) Marketingová komunikace rozhodně není procházka růžovým sadem člověk se musí učit a chodit na přednášky. Kdo si myslí že studenti VŠFS mají něco zadarmo tak to tak není. Naopak ČZU kde se lidi učej výhradně z borce a stačí jim to na zk kde jsou tak asi 5 minut no nvm. VŠFS má kvalitní kantory a zázemí pro studium. Žádný profesor nám neřekne že na nás nemá čas a vždy si najde chvilku jak nám něco vysvětlit. To je pro mě zásadní. Nakonec dojdeme k závěru že je jedno z jaké školy člověk je, důležité je co umí.


    A pro ty kteří slepě zastávají státní školy s tím že to jsou zároveň i sběrači titulů tak pro vás na všfs fakt není místo..... tam chodí lidi kteří chtějí být odborníci na danou problematiku v praxi. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.12.2012 12:24:14, Mikeš) Šel jsem na CZU a u zkoušky opravdu netrávíš 5 minut, některé zkoušky jsou dost brutální, ale na druhou stranu jsou tu i zkoušky, které jsou lehké, ale to je všude..jsem ve třetáku a zbyla nás 1/3...co slyšíš jen z doslechu a pak tady píšeš, raději nic nepiš o czu když tu nestuduješ...jsem na informatice a borec mi je tu opravdu k hovnu...takže neshazuj něco, o čem nic nevíš ;) reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. ČZU x MUP x VSFS - Výběr vysoké školy
  2. VSFS nebo MUP nebo CZU - Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
  3. VŠFS - Marketingová komunikace - Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
  4. Magisterské studium - VŠFS nebo UJAK? Obor marketingová komunikace/mediální komunikace - Výběr vysoké školy
  5. Marketingová komunikace a PR na FSV UK - Ostatní
  6. VšFS - Marketingová komunikace - kombinovaná forma - Vysoká škola finanční a správní, o.p.s
  7. VSFS X ZCU - Výběr vysoké školy
  8. UK FSV marketingová komunikave a PR - ustni pohovor - Univerzita Karlova
  9. VŠEM - Komunikace a lidské zdroje - Vysoká škola ekonomie a managementu
  10. VSVSMV a VSFS - Výběr vysoké školy

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 03.12.2016 11:06:52.