obtížnost VŠFS


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 19.01.2011 23:43:30, Dave, zhlédnuto: 34049x, reakcí celkem: 149Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekJak to je s obřížností VŠFS? Měl bych zájem o navazující dvouleté studium oboru řízení podniku a zajímalo by mě jak moc je studium náročné.
Je zde někdo kdo to studuje a poskytne mi nějaké informace?

Email: dan010seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.07.2021 20:29:06, VŠFS, not great not terrible) Obtížnost? Minimální. Studuju zde Ekonomiku a management v bakalářském studijním programu společně s dalším studiem v pětiletém magisterském programu na veřejné vysoké škole.

    Porovnávat VŠFS s IES UK,VŠE a ESF MUNI je naprosto zcestné ale myslím si, že takové srovnání s univerzitama z regionů je docela na místě. Výuka jako taková je na velice dobré úrovni. Univerzita má oproti ekonomickým fakultám regionálního charakteru opravdu velké množství profesorů a docentů kteří zde jsou na plný pracovní úvazek, nikoliv jako externisté. Cvičení poté vedou většinou lidé z praxe nebo odborní asistenti.