Předčasné ukončení studia a rozvaha o dalším studiu na jiné VŠ.

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 13.02.2011 18:22:55, Martin V., zhlédnuto: 36268x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDobrý den. Chtěl bych se zeptat a poprosit jestli někdo PŘESNĚ nevíte co a jak dělat, když by nastala následující situace:

Momentálně ještě studuji na jedné nejmenované VŠ. Teď mne v opravných termínách čeká jedna zkouška z které mám celkem respekt a spíš to vidím tak, že ji nedám. Prostě jsem si vybral špatný obor a špatnou školu. Když tuto zk. nedám, tak mi budou chybět kredity a pravděpodobně mne ze studia vyhodí. Ovšem nechci studium jen tak ledabile zahodit za hlavu, chtěl bych studovat na jiné škole(o které musím ještě popřemýšlet-představu mám, ale musím si vybrat jen jednu) a jiný obor.

Když mne teď vyhodí, tak přijdu o status studenta(pravděpodobně ode dne doručení doporučeného dopisu, že jsem ze studia vyloučen pro nesp. podmínek...)? a nebo mi status studenta zůstane až do následujícího roku, kdy bych chtěl ke studiu nastoupit znovu? Teď mne logicky nikde už nevemou a příjmačky budou až zase za rok.

Zatím sem absoloboval část ZIMNÍHO SEMESTR v 1. ROČNÍKU(bez pár chybějících zk.- chybí kredity).

Na pracák se mi opravdu zatím moc nechce, poněvadž kdybych nastoupil do práce, tak si studium příští rok musím platit sám.... Prostě jde oto jestli se status studenta dá nějakým způsobem zpět získat či nikoli?

Pozn.: Diskuzi jsem si zde pročítal, ale všude jsou vetšinou dotazi jen otom, jak ukončit studium a co dělat atd, že se to má nahlásit na pracák do 8 dnů od rozhodnutí atd. To chápu, ale potřebuju poradit spíš v tom, abych o status studenta nepřišel. Rád bych studoval nadále, ale někde jinde.
Předem děkuji za odpověď.

Email: valecekmseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.02.2011 19:12:37, Šárka) Ahoj,