Od kdy na pracák?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.05.2011 08:36:52, Lucka, zhlédnuto: 859x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, 11.5. jsem udělala bakalářské státnice, 25.5. jsem dělala přijímačky na Mgr. denní forma. Ptám se, do kdy jsem student za předpokladu, že se na navazující studium nedostanu ( jako že už vim, že mám málo bodů, jen to nemám písemně). Mám nárok na nějaký prázdniny ještě nebo se už musím přihlásit na pracák? Každý tvrdí něco jiného. Promoce máme 1.7., ale to s tím asi nesouvisí....
Děkuji Lucka

Email: Lucka.2seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2011 10:15:12, L) Pokud víš, že se nedostaneš musíš se nahlásit nejpozději do 11.6., pokud by sis udělala prázdniny a pak až šla na úřady, musela bys to doplatit. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2011 12:03:54, Lucka) Je to tak, ze studentem prestavas byt dnem kdy splnis vsechny studijni povinnosti, teda toho 11.5. Povinnost platit zdravotni pojisteni mas od nasledujiciho mesice, tedy cervna. Pokud jde o nahlaseni na pracaku, tak aby za tebe zaplatil ZP, tak staci dojit do konce cervna a zaplati za tebe za cely mesic (cerven) a pak i dal, pripadne je take moznoste se nikam nehlasit, protoze stejne na zadnou podporu nemas (predpokladam) narok a zaplatit si ZP z vlastnich zdroju, dela to neco pres tisic korun, presne nevim. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2011 12:14:42, lucka) Ještě je tady fakt, že jsem OSVČ, nepracuju na živnostenský list, ale jsem spolupracující osoba, to bych teoreticky na pracák nemusela ne?Na podporu nárok nemám to vím, spíš bych potřebovala kvůli brigádě ještě dva měsíce volna aspoň, přes léto mám vždy práce dost. reagovat zde
      Email: Lucka.2seznamcz