Názor


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 11.06.2011 19:13:21, Jake, zhlédnuto: 8025x, reakcí celkem: 55Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, zajímá mě Váš názor na tuto školu (pražská pobočka) , rozmýšlím se, jeslti na ni mám jít studovat, či ne.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.09.2011 20:24:06, LPT) Ahoj, já osobně studuji na BIVŠ již 3. rokem obor bankovní management. Co se týče kvality, tak v Praze je na vysoké úrovni, hlavně díky pedagogům z VŠE, ČVUT, UK. Zároveň BIVŠ je členem Bankovní asociace a v oboru bankovnictví má i dobré jméno. Avšak poslední dobou jsou vedeny útoky ze stran jiných ekonomických škol, působících v Akretitační komisi. Ale je důležité, že Ministerstvo školství a tělovýchovy nenalezlo žádné pochybení, bohužel tuto skutečnost média nezveřejní.

    Pro srovnání v prváku náš bylo cca 70 a na konci druháku 25, což též něco vypovídá. reagovat zde
    Email: Lib.tumaseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (10.03.2013 13:16:08, adam) když je ta škola tak výborná a máte tam pedagogy z jiných VŠ, tak proč jsi nešla na ty jiné - státní- školy??? proč soukromá? jinam ses nedostala, viď... tohle říkají totiž všichni, co jsou rádi, že chodí (a flákají se...) na soukromou, musí totiž ihned hanit ty státní...aby nepřiznali, že jsou sami ***i...tak je to všude reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.03.2013 16:11:41, LPT) No, tak po bakalářském studiu jsem se přihlášil a udělala příjímačky na ESF MU navazující magisterský obor Finance. Nyní mám již za sebou první semestr a udělal jsem všechny zkoušky na první pokus a můj průměr je 1,35 (5zk,kz,z,). Takže asi nebudu takový flákač. Jinak máš pravdu, veřejné jsou lepší, než většina soukromých škol. reagovat zde
        Email: Lib.tumaseznamcz