VŠE: FFÚ nebo FMV? Co vybrat


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 23.06.2011 09:36:42, Michaela, zhlédnuto: 746x, reakcí celkem: 7Reagovat na příspěvek
Řeším teď takový problém, že nevím, kterou ze škol si mám vybrat - byla jsem přijata na obě. Mým snem byla vždy FMV, ale mam obavy z požadavků na jazyk (na ten druhý). Gramatiku ruštiny ovládám (měla jsem 88% z přijímaček), ale s mluvením to je horší. Měla jsem ho pouze rok a půl. Kdežto na FFÚ si ho vzít můžu taky, ale jako začátečník a navíc se tam ty jazyky tak učit nebudou :/ nemá někdo zkušenosti s těmito fakultami?
A jak to tam vůbec na začátku probíhalo a probíhá? výujka jazyka celkově? to tam jen ten profesor mluví, enbo se komunikuje v celý skupině? já si to vůbec nedovedu na VŠ představit...

Email: michelle2622hotmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.06.2011 10:42:36, Lucka) ahoj, jazyka se neboj:) studuju na fmv , jako druhy jazyk mam franinu, ktera nikdy nebyla moje silna stranka, ale nejak jsem to doklepala do konce a uz jsem bakalar. uci se hlavne ekonomicke vyrazy, jestli se vice mluvi nebo probira gramatika zalezi vzdy ucitel od ucitele, ale obecne plati, ze se to da zvladnout. vetsinou je pozavek na zakonceni nejaka prezentace a pak zaverecne testy, pripadne i kratsi pohovor, ale opravdu se to da zvladnout. navic si treba muzes zapsat nejaky odborny predmet v rustine apod, pokud je v nabidce, aby sis ten jazyk lepe procvicila. jestli jsi mela 88% bodu, tak to jsi na tom opravdu dobre a neni ceho se bat. navic pak je moznost treba jet do ruska v ramci zahranicniho pobytu a jazyk si tak vylepsit...ja se ted chystam do francie a ze bych nejak extra umela mluvit tak to opravdu ne-e :)). reagovat zde