prezenční studium dvou vysokých škol


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 22.07.2011 12:05:50, J., zhlédnuto: 4471x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
Ahoj, dostala jsem se na několik oborů. Nakonec jsem se rozhodla pro studium na dvou fakultách, a to Právnické a Filosofické. Zajímalo by mě, jestli se to dá zvládnout. A taky, jak to prakticky probíhá, zajímá mě třeba i co dělat, když obě školy začínají ve stejný den. A musím to oznamovat na studijním, že studuji ještě jednu školu? a jak to berou profesoři? Děkuju, za rady :-)

Email: j.kunemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.07.2011 12:57:06, Lucka) ahoj, být tebou rozhodnutí ještě přehodnotím, protože to opravdu není nic jednoduchého. na studijním oznamovat nic nemusíš, ale stejně tak ani vyučujícím, protože každému je úplně jedno, jestli máš ještě nějaké jiné povinnosti. ba naopak to berou spíš negativně, protože se naplno nevěnuješ té jejich škole/předmětu. navíc počítej s tím, že budeš mít problém s tvořením rozvrhů a chozením na přednášky, pokud budou ve stejný den, tak smůla..a co se volného času týká, tak ti ho moc nezbyde.. Navíc práva jsou opravdu těžká, sama tedy mám vystudováno dva bakaláře, sice ne práva, ale stejně bych do toho znova asi nešla. A mám pár známých, co k právům studují/studovali i ekonomku, ale hodně se jich na ekonomku po čase vykašlalo, protože to nešlo dlouhodobě zvládat. a pokud je to v Praze na UK, tak počítej i s tím, že pokud alespoň jeden obor budeš prodlužovat, budeš pak platit.. Je mi líto, že je to asi hodně negativní příspěvek, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Sice mne obě školy bavily, ale zároveň asi stokrát jsem s tím chtěla v průběhu studia seknout, protože hlavně o zkouškovém toho bylo moc. reagovat zde