Jak si doplnit dále doplnit vzdělání?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 05.12.2011 13:12:30, Katka, zhlédnuto: 588x, reakcí celkem: 5Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDobrý den,

pracuji jako učitelka v Ostravské Mš již druhým rokem.

Mám vystudovanou Sš Soc. Výc***u činnost a každý rok se hlásím na Vš- obor Učitelství pro Mš- bohužel konkurence je veliká, (loni se na dálkové studium hlásilo skoro 700 uchazečů a příjmali jich 20) a tak jsou mé snahy dostat se na Vš každý rok marné.

Našla jsem na internetu, že Střední pedagogická škola Svaté Anežky České nabízí ABSOLVOVÁNÍ POMATURITNÍHO SPECIALIZAČNÍHO KURZU A SLOŽENÍ MATURITNÍ ZKOUŠKY Z JEDNOHO PŘEDMĚTU, díky kterému se má kvalifikace rozšíří a mohu učit v Mš jako kvalifikovaná učitelka.

Kurz je určen právě pracujicím učitelkám, které si chtějí doplnit odborné vzdělání.

Nadšená představou, že jsem se konečně někam "pohla" jsem se na kurz přihlásila a odpověď Pedagogické Střední školy zněla- že kurz pro mě není vhodný.

I když mám příbuzný obor, maturovala jsem z identických předmětů, konala praxi na Sš také v Mateřských školách, nebyla mi pro další studium má škola uznána, jen proto, že není v evidenci Ministerstva školství jako pedagogická škola, ale jako škola střední.

Prosím tedy o radu, jak pokračovat dál. Je možné se na jejich odpověď odvolat? Je možné, bránit se a odkazovat na maturitní zkoušku z mé Sš, která se skoro na chlup podobá zkouškám na pedagogických školách?

Děkuji za odpověď, s pozdravem Katka

Email: Benovakaterinaemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.12.2011 20:15:08, katka) Zkuste napsat přímo na ministerstvo školství a zeptat se jich jestli splnujete nebo ne potřebné podmínky abyste mohla chodit na kurz. Případně zkuste tam zajít na školu osobně a prodiskutovat svou situaci s někým adekvátním. Hodně štěstí:) reagovat zde