Uplatenie- IRES


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 03.01.2012 10:24:33, Erika, zhlédnuto: 1146x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojte zaujal ma program International Relations and European Studies na Metropolitnej univerzite len si neviem celkom predstaviť jeho uplatnenie v živote. Je tu niekto kto to vyštudoval a už pracuje? Kde a ako? Tiež rozmýšľam nad Medzinárodným obchodom pretože si viac viem to uplatnenie predstaviť lenže tiež sa mi to zdá náročnejšie.

Email: erika.pekarikovagmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.02.2012 19:55:49, Kalisto) Uplatnění v životě je s tím asi takové jako s jinými sociologiemi. Když si dobrá můžes dělat diplomacii, na ambasádě/ministerstvu. Nějakou analytickou činnost apod. Ale s tím že tuna lidí ve výsledku stějně dělá něco jinýho než studovali tak je to celkem jedno.

    IRES studuji je super. Sice je to soukromá škola ale bez učení tu jen tak neprojdeš. Profesoři jsou výborní řečníci osobně chodím na přednášky hodně ráda protože se krásně poslouchají (i když to je individuální názor) a nejdůležitější věc je že ten obor je anglicky. A umět na akademické úrovni anglicky je imo lepší než xy vysokých škol. reagovat zde
    Email: kalisto.lemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.04.2012 15:17:52, JK) Ahoj,
    studium na IRES bylo velkou výzvou i když člověk umí anglicky. Každý týden je tam velké množství požadované literatury na přečtení a článků, které jsou základem pro hlubší pochopení přednášky, takže se člověk docela nadře. Ale všechno se to vyplatí víc, než kterýkoliv jiný český obor. Moji bývalí spolužáci jsou na mezinárodních odděleních a na ministerstvech v ČR nebo v zahraničním zastoupení ČR, takže se ukazuje, že když se člověk trochu snaží na IRESu něco naučit, tak to stojí za to. reagovat zde
    Email: 2k6seznamcz