poplatky za studium

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 20.01.2012 12:13:00, Jana, zhlédnuto: 302x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekUž podruhé jsem nastoupila na ZČU s tím, že ted studuju obor, který mě baví, bohužel jsem ael v prvním semsetru zjistila, že nemůžu svůj obor studovat dál protože jsem nesplnila jeden předmět v domnění že ho stačí splnit déle. Jenže ted nastává problém, já si samozřejmě můžu podat znovu přihlášku, ale to pro mě znamená třetí rok platit kolem 40 litrů a kde na to má student vzít? každej není bohatej aby si tohle mohl dovolit. Takže by mě zajímalo, zda na jiných vš po ČR jsou polatky stejné nebo je to různé podle toho jak si to určí škola a také by mě zajímalo, dybych se rozhodla jít teda na VOŠ místo na VŠ zda i tam platí to že musim platit pokud přesáhnu standartní dobu studia nebo to je u VOŠek jiný? tam se platí školné..plácnu třeba 4 litry..znamená to že platim pouze 4 litry a nic víc? takže ještě pro upřesnění, mám za sebou dva roky studia na vš celkem a zadarmo mám narék na 4, tzn. že už můžu studovat zadarmo pouze dva roky a mě zajímá zda se to týká i voš nbo jen vš.

Email: ch.r.girlseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.01.2012 15:43:35, Radek) Ahoj.
    Je jasné že platit za rok 40 tis.Kč je docela drsné, to naprosto chápu tvé obavy. Ještě zkus počítat s možností, že by ses přihlásila na svůj oblíbený (ten stejný) obor, a zkusila si nechat nějaké předměty co nejvíc uznat, a studovala co nejvíc tak abys stihla dokončit studium dříve. Vím že stáhnout jeden rok není vůbec legrace, ale i kdyby půlrok tak je tam rozdíl 20 tis. Pozn. Je ještě možné si vzít studentskou půjčku, zeptej se v bance.. Nebo přímo se školou dohodnout nějaké splátky. Až bude zavedeno na školách školné, tak by stejně tento poplatek měl být dle všeho zrušen a už by to bylo jedno.