UJAK - manažerská studia - řízení lidských zdrojů


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 21.01.2012 20:24:04, Edita, zhlédnuto: 6719x, reakcí celkem: 44Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
studujete někdo nebo jste studoval obor Manažerská studia - řízení lidských zdrojů na Univerzitě Komenského v Praze? Rozhoduji se, jestli si tam mám podat přihlášku. A ráda bych slyšela názor někoho, kdo to studuje nebo o tom má nějaké bližší informace.
Děkuji :-)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.06.2012 10:24:41, Darina) Právě jsem dostudovala ŘLZ na UJAK-u a zároveň jsem studovala Učitelství odborných předmětů - obchod a služby na OU v Ostravě, v obou případech se jednalo o Mgr. studium, takže v rámci benchmarkingu mohu porovnávat. UJAK mi vyhovoval proto, že se tam studovalo v SO-NE. Na OU to bylo v týdnu, od zaměstnavatele jsem měla volno. Všude je to o lidech. Někdo je takový, někdo onaký. UJAK je poměrně dobrá škola, naučíš se tam, co potřebuješ. Pokud se jedná o tvé budoucí pracovní uplatnění, na jedné straně jsou vědomostní předpoklady a na straně druhé osobnostní předpoklady. Záleží na tobě, jak nabyté vědomosti budeš schopná tzv. "prodat na trhu práce". reagovat zde
    Email: DarinaTimkovaemailcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.05.2013 19:59:36, Andrea) Pokud je však budeš mít vůbec šanci prodat. Vždycky když se hlásím na nějakou dobrou pozici tak mě nepozvou ani na ten ***ní pohovor hajz*ové!! Mám už fakt za to může právě tahle škola škola. UJAK je branej za odpad jako Plzen a některý další soukromý když zaměstnavateli přijde milion životopisů tak ty lidi s podřadnýma školama asi házej rovnou do koše nebo já už vážně nevím proč mě nikdy ani nepozvali do psí...!!!!. Před studiem na této škole musím proto hystericky varovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! reagovat zde