Kdy mi přijde dopis z všcht po zim.semestru když jsem nesplnila kredity?a co se soc+zdrav?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 25.01.2012 11:32:33, Klarka, zhlédnuto: 4510x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, chtěla bych se zeptat..studuji všcht,ale vubec to nezvládám,takže čekám, že mě vyhodí a přemýšlím, jestli není lepší ukončit studim sama?S15A kdy se to dozvím že už nejsem studentkou?Dopis přijde do mých rukou že?Mám v plánu od září jít na jinou školu...ale chtěla jsem se ještě zeptat, jak se dá přestoupit z jedné VŠ na druhou nebo na VOŠ,že bych se třeba vyhla nějak příjmačkám...děkuji všem za odpovědi!!S11

Email: Aniyzkaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.01.2012 19:55:34, Elis) Ohledně přestupu (a to obecně, co si myslí, v VŠCHT nemám žádnou zkušenost). Znám jednoho člověka, kterému se takto přestup podařil. A to bylo z VŠ na VOŠ a to podobného směru po 1. semestru (ale nevím, jestli musel být semestr úspěšně ukončení na VŠ nebo ne). Kamarádka byla takto přijata, s tím, že byla podmínečně a do konce 2. semestru (tedy konce1. ročníku) musela splnit veškeré studijní povinnosti, tedy za oba semestry. Vlastně tedy byla podmínečně přijata. Tak se zkusit a to hodně ptát se. Záleží i na tom, jak je daná VOŠ vytížena kapacitně.
    Snad alespoň trochu pomoc a případná naděje. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (24.02.2013 19:09:44, Solana) Ahoj, četla jsem Tvůj příspěvek... Mám podobný dotaz...vybrala jsem si špatný obor, který mě vůbec nebaví a do školy jsem přestala chodit už o Vánocích. Zápočty bych nedala, tím pádem i zkoušky. Chci se zeptat, do kdy jsem vedená jako student, kvuli zdrav.soc., je po zkouškovým a dopis, že mě vyloučili zatím žádný nepřišel. Od září chci zase nastoupit na novou vš, takže si normálně podávám přihlášky, ale co ted\', na pracák budu muset, ale kdy...? :) Díky za každou info. M. reagovat zde
    Email: michaela.smejkalovacentrumcz