Studium dvou vysokých škol.


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 01.05.2012 22:27:35, Pavel V., zhlédnuto: 735x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,

vím, že podobné téma tu je několikrát, ale nikde sem se nedočetl odpověď přímo na můj konkrétní dotaz. Studuji VŠ 1 rokem(mam zatím všechny zkoušky). Nejsem si ale jistý, jestli jsem vybral správný obor. Proto uvažuji o přestupu.

Než ale skončím studium na první VŠ napadla mě možnost, že bych se zapsal na 2.VŠ (již jsem přijatý) a zároveň pokračoval ve studiu na 1.VŠ. Pak bych podle toho, která VŠ by mi vyhovovala víc vybral a studium na nevyhovující ukončil. Je možné to takhle udělat ( začít 3. semestr na 1.VŠ a nastoupit do 1. semestru 2.VŠ a poté jednu z nich ukončit? Jde mi hlavně o placení školného? Děkuji za každou radu.

V případě, že bych 1.VŠ ukončil již teď, po 2.semestru, a začal studovat jinou VŠ, mám na její dokončení 3 roky, ve kterých si nebudu platit školné, říkám to správně? Ovšem v první popisované variantě si nejsem jistý.

Děkuji za odpovědi.;)

Email: svickova4seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2012 12:26:30, bc. jelito) Pokud chceš studovat ekonomku a fildu tak asi žádný problém.. Informatika a strojárna by byla jiná sada. Ale jsou takový blázni. Občas si někdo dá třeba Matiku a Informatiku, s tím že mu uznávají jedny matematické předměty do obou studijí. Zjisti si, jak je to s placením studia, mohlo by se taky stát, že po ukončení ti řeknou, žes přesáhla dobu studia a budeš cvakat balík. reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Dotaz ohledně poplatků za studium dvou oborů - Ostatní
  2. Studium dvou škol? - Ostatní
  3. Placení vysokých škol - Ostatní
  4. Studium na dvou VŠ - Ostatní
  5. Jedna bakalářka na dvou oborech - Informace o studiu
  6. prezenční studium dvou vysokých škol - Výběr vysoké školy
  7. Studium dvou VŠ najednou a přerušení jedné z nich - Ostatní
  8. Studium dvou vysokých škol - Informace o studiu