Jak moc rozhoduje prestiž ekonomických VŠ?

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.10.2006 13:42:32, schenni, zhlédnuto: 205x, reakcí celkem: 12Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhojky, mám takový dotaz ohledně uplatnění po vysoké škole.... má někdo zkušenosti s tím, jak moc rozhoduje o uplatnění v praxi škola, kterou máte vystudouvanou? myslím tím třeba to, že vás někdo pošle do háje s tím, že máte vystudovanou např. "jen" ekonomii na báňské, protože dá radši přednost někomu v VŠE? nebo jestli vám bude dělat někdo problémy s tím, že máte sice titul Bc., ale ekonomku jste vystudovali třeba na vyšší odborné VOŠE ve zlíně? moc dík za jakoukoli teakci :-)

Email: schennicentrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.10.2006 08:44:23, Lucy) Tohle je dost složitý... Každej člověk ti na to odpoví jinak. Já studuju VŠE a můj názor je ten, že je jedno jakou školu máš. Strašně důležitá je nějaká praxe během studia. Ovšem tu možná získáš líp z VŠE než třeba z ČZU, ale když jsi šikovná, tak se dá všechno...
    Já se ptala jedný pani personalistky a ta mi řekla, že jejich klienti (zaměstnavatelé) neberou ohled na školu, ale právě na praxi, jazykové zkušenosti a titul (tzn. hlavně že ho máš - odkukoliv). :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.10.2006 18:18:27, schenni) tak to je určitě pozitivní názor:)... A vy máte ne VŠE nějakou praxi v rámci studia? děláte nějaké projekty či něco takového? reagovat zde