NF - Hospodářské a politické dějiny


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 10.10.2012 09:13:23, Janča, zhlédnuto: 444x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím,
zaujal mě navazující obor NF - Hospodářské a politické dějiny. Zajímalo by mě, jaký názor mají studenti na tuto fakultu, jak je to zhruba těžké, jaký je přístup učitelů? Ze stránek jsem vyrozumněla akorát to, že tam učí lidi, co píšou naši doporučenou četbu a to mě spíš děsí :-D.
Studovala jsem obchodní akademii, pak archivnictví, přesto, myslíte si, že to může zvládnout člověk, který předtím na NF nestudoval?
Velice děkuji =)

Email: janinka1602seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.12.2012 12:13:07, Adalbert) Ahoj, studuji na NF jsem děla bak. a teď na navaz. mag. studuji HD.
    Co si budeme povídat, je to těžký. Čteš papery a píšeš, píšeš...
    V zásadě má smysl psát diplomku jen u PhDr. Radka Soběharta, Ph.D. nebo u Doc. PhDr. Františka Stellnera, Ph.D. U těch ostatních ti hrozí, že dost pravděpodobně neobhájíš. Ohledně náročnosti lze vyjít i ze sylabů některých předmětů jako je např. diskurs http://isis.vse.cz/katalog/syllabus.pl?predmet=91471;zpet=../pracoviste/predmety.pl?id=69,lang=cz;lang=cz

    či okruhů ke státnicím http://khd.vse.cz/wp-content/uploads/2011/06/Tematicke_okruhy_a_texty_ke_SZZK_Hospodarske_a_politicke_dejiny_2013.pdf


    Jenže tady legrace nekončí. To co bude pro tebe problém je mikro a makro II. Kde musíš derivovat, propočítávat různé modely růstu atd. Ve skutečnosti jsou to předměty, které se dříve učili na "doktorském stupni". Zase posílám sylaby https://isis.vse.cz/katalog/syllabus.pl?predmet=74454 a https://isis.vse.cz/katalog/syllabus.pl?predmet=74657.

    No a když uděláš tohle, tak tě čekají státnice z eka(peklo)