reference


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 24.02.2013 21:38:08, Tonda, zhlédnuto: 13023x, reakcí celkem: 99Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, mohl by mi někdo říct nějaké reference ke škole? Zajímala by mě psychologie a rád bych, aby se se mnou někdo podělil o osobní zážitky! Předem moc děkuji!

Email: tonda.lukasuseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2016 22:52:38, x) TSP na MU je mnohem kvalitnější, skutečně více vypovídá o schopnostech (vč. zkušeností a rozhledu) testovaného. Pokud uvažuješ o ESF, můžeš si v ISu zkusit starší verze TSP. Pokud se dostaneš na volný pokus nad 80. percentil, můžeš si být téměř jistý, že v ostré verzi uspěješ.
    http://is.muni.cz/elearning/warp.pl?qurl=%2Fdo%2F1499%2Fmetodika%2Fstud%2Fprijriz%2Ftsp.qwarp reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2016 20:49:25, Jakub) Súhlasím, že scio je len na vytiahnutie peňazí z ľudí. Na ekonomickú na masarykovej zoberú z jedného termínu maximálne desať ľudí, všetci ostatný sa tam dostanú cez tsp. Kamarát bol celkovo tretí z 814 ľudí, ale z jedného oddielu mal menej ako 85 a nezoberú ho čo je strašná bIbosť. Vďaka za radu, ale na masarykovu som myslel skôr ekonomickú fakultu a to podnikovú ekonomiku a manažment, pretože som skôr na tú ekonomiu a manažment ako na matiku. Tá mi ide, ale matfyz je už veľa. Tú aplikovanú matematiku si ale pozriem. V každom prípade, stále sa ešte len rozhodujem, že kam pôjdem a newton je len jedna z možností reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2016 20:37:31, Jakub) Viem, že jazyk výuky sa veľmi nerieši, ale keď budem mať základy v angličtine, tak mám možnosť ísť do zahraničia. Ďalšia vec, že je síce pravda, že z hovna bič neupletieš, ale tu to až tak neplatí. Škola nie je až tak dôležitá pre život a poznám veľa dospelích, ktorí robia niečo úplne iné ako vyštudovali (len podotýkam, že študovali na verejných a nie nejakú bIbosť, ale technické odbory). Môj otec vyštudoval vo zvolene lesného inžiniera a už sa 12 rokov venuje podnikaniu s pilčíckym materiálom. Je to síce lesnícka oblasť, ale v podnikaní nevie použiť nič z toho čo sa učil na vš. Sám hovorí, že mu tá školabola zbytočná, lebo k podnikaniu ho nič nenaučila. Takže si nemyslím, že škola je tak smerodajná a študovať v cudzom jazyku je vždy len dobre. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2016 20:19:50, x) Pokud máš problémy se SCIO (ani se nedivím, myslím, že je trochu záměr je dělat tak, aby mělo co nejvíc maturantů potřebu si zaplatit kurzy "jak odpovídat na SCIO"), baví tě ekonomie a pokud tě náhodou baví i matematika a nemáš s ní problémy, mohl bys pouvažovat i o studium vhodného matematického oboru se zaměřením na ekonomiku. V Brně, pokud jsi už zmínil Masarykovu univerzitu, jsou to tyto dva obory (oba mají i navazujícího magistra):
    http://www.sci.muni.cz/cz/PriBc/Otevirane-obory/Aplikovana-matematika-pro-viceoborove-studium-ekonomie
    http://www.sci.muni.cz/cz/PriBc/Otevirane-obory/%28150%29Financn i-a-pojistna-matematika
    Pravda, ekonomie v Brně není úplná špička, ale matematika je tam velmi dobrá. Přitom není výuka zase tak dramaticky náročná, takže pokud bys skutečně toužil i po systematickém rozvíjení angličtiny, můžeš si jako další obor zapsat angličtinu na filozofické fakultě.

    Variantou skutečně hardcore by byl ve tvém případě Matfyz, protože tam je studium ekonomicky orientovaných oborů v navazujícím magistrovi uzpůsobeno pro absolventy obecné matematiky. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.02.2016 19:40:40, x) Jde jen o formu, nikoliv o obsah. Takže nikoliv kompliment, facka to byla.

    Pokud náhodou nastala ta málo pravděpodobná situace, že se nepokoušíš páchat PR, ale že se jen tak nějak neumíš pořádně vyjadřovat nebo že jsi neudržel na uzdě ego ze zjištění, že tvůj nápad je pokládán za hloupost, tak si projdi několik recentních vláken věnovaných (českým) soukromým vysokým školám. Všechny rozumné důvody, proč na nich nestudovat, jsou zmíněny.

    V kostce je to tak, že soukromé vysoké školy v ČR, zejména ty ekonomického zaměření, nemají možnost, jak nalákat kvalitní studenty a ani nemají zájem na tom, aby zaplatili v dostatečném množství kvalitní pedagogy (vč. dobrých doktorandů do cvičení/seminářů - pokud vůbec mají doktorské programy). Cílem je generovat zisk za každou cenu, tedy "optimalizovat" personál. Prakticky se to obvykle děje tak, že se zaplatí několik málo "známých tváří", které přinesou tu a tam nějakou publikaci a nějaký grant, čímž jsou formálně splněny minimální požadavky Akreditační komise. Na běžný provoz jsou pak najímání "odborníci z praxe" na úrovni vedoucích samoobsluhy. Podle toho pak vypadá hodnocení každé reakreditace, viz zápisy zasedání AK (týká se +- všech soukromých VŠ). Další problém je to, že do takového prostředí kvalitní studenti nepůjdou, dokonce i průměrní si většinou spočítají, že stejně špatné vzdělání ceny víceméně formálního diplomu mohou získat levněji na veřejných vysokých školách v nějakých Kotěhůlkách (Jihlava, Pardubice, Hradec Králové, Opava,...). A o těch, kteří nakonec do prezenčního studia nastoupí, platí okřídlené: "Z ho/na bič neupleteš".

    Nesmysl je i spolupráce se zahraničím. Ta má smysl jen u kvalitních vysokých škol, tedy u škol, na které dosáhne spíše VŠE, UK nebo ČVUT. Pokud je škola podřadná ve smyslu pověsti nebo žebříčků, tak to nikoho neohromí. Naopak, spolupráce s vyhlášeně špatnou nebo podezřelou školou může představovat pro absolventa červenou kartu.

    Co se týče studia v angličtině, tak to je dosti samoúčelný fetiš. Pokud nejsi neschopný, potenciální zaměstnavatel více ocení semestr na výměnném pobytu na kvalitní anglicky hovořící univerzitě nebo vyšší level mezinárodně uznávané zkoušky. Jinak se jazyk výuky příliš neřeší.

    A ještě jedna věc, která asi v žádném recentním vlákně zmíněna není: Důvod, proč je zbytečné, najmě v bakalářském studiu, klást důraz na "odborníky z praxe". Vtip je v tom, že devizou vysokoškolského vzdělání není portfolio kuchařek, ale portfolio znalostí toho, jak věci fungují na trochu obecnější úrovni, u prakticky orientovaných znalostí pak nejen znalost _jak_ to je/se to dělá, ale i znalost _proč_, Tohle lze vybudovat jen na kvalitních teoretických základech - a to praktik nemá čas rozvíjet, takže nemá moc možností, jak to dobrým způsobem předat dál. reagovat zde


Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace reakce

Heslo:

 

Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.
  11. Je zakázáno vkládat nabídky půjček a úvěrů.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 18.05.2024 16:30:38.