Působivá reklama a skvělé vybavení tříd a budov není zdaleka všechno....


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 28.12.2013 09:04:48, Lucie Z., zhlédnuto: 1425x, reakcí celkem: 8Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekByla jsem studentkou na této škole - prezenční obor Mgr. Bohužel nemám dobrou zkušenost, nechala jsem se ovlivnit reklamou, webovkami a vnějším pozlátkem. Jste tam jeden z 5000(cca), tedy pouhá figurka, a pokud si myslíte, že si to "zaplatíte", tak se pletete, a to ne, že by byli tak féroví a chtěli by, abyste si fakt něco v hlavě odnesli, ale spíše proto, že sami vyučující mají to povědomí, že na soukromé školy si jdou lidi titul "koupit" a tak se může stát, že vás vyhodí ze zkoušky, i když vás dotyčný zná z výuky a ví o vaší aktivitě a zájmu o obor, (mluvím o prez.studiu) jen proto, že ten den to všichni umí a někoho vyhodit musí, a jinému to pak dá z opačného důvodu ( ten den se přihlásí samá paka..) S13 Máte přece tři opravné termíny, - a dokonce zdarma - tak co, jestli je to nefér, je to váš problém. Na jiných soukr.školách mají spíše opačnou zkušenost, ale nevyhodit flinka je myslím mnohem lepší, než vyhodit někoho, kdo se poctivě učil - při tak velekém počtu studentů je jim to fakt někdy ukradené a jiná škola s méně studenty má aspon přístup jako k člověku, ne k nějaké cifře v počtu plátců školného..Někteří pedagogovoé jsou opravdu odborníci a féroví, ale ti druzí jsou tam také a vůbec neborou v úvahu to, že ej to soukromá škola, právě naopak, na státní by si to možná ani nedovolili, riskovali by stížnost, ale na soukromé si těžko můžete stěžovat, zaplacené školné vám odejít spíš brání, než abyste to vzdali.- Je opravdu lepší jít na státní a ušetřit rodičům peníze.To, že je to škola stradicí a a moderním vybavením učeben a budov - ty jsou opravdu nadstanadtní a krásné - to vám asi moc nepomůže ani při zkoušce, ani v praxi. Je to prostě krásné a efektní pozlátko a uvnitř je to horší. Sama jsem se jím nechala nalákat taky.S09 K dalším plusům p