Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Reklama.
Doporučujeme: Vysoká škola managementu a psychologie NEWTON College – 3 roky po sobě nejlépe hodnocená soukromá VŠ v ČR.
Přidej se k nám.
Anketa.
Dle čeho volíš mezi veřejnou nebo soukromou?

Veř. je kvalitnější (25%)
 
Souk. je lehčí (10%)
 
Souk. je kvalitnější (14%)
 
Veř. je zdarma (38%)
 
Na souk. mě vezmou (10%)
 

Celkový počet odpovědí: 2022.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
5 + 5 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

FBMI - ČVUT !!!


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 15.03.2014 10:39:09, Jana, zhlédnuto: 9625x, reakcí celkem: 66Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
chtěla bych se s Vámi všemi, co uvažujete o studiu na "vysoké škole" v Kladně, na Fakultě biomedicínského inženýrství, pod uznávanou vysokou školou ČVUT, podělit o moje zkušenosti ze studia.

Po dni otevřených dveří přímo v Kladně jsem byla nadšená. Rodinný přístup, malá škola, všichni se s každým znají, individuální přístup ke každému studentovi. Tato slova přesně hlásali studenti. Až po dvou letech studia jsem pochopila, proč hlásali lež. Nabídka prezence tohoto lživého sdělení mi totiž byla nabídnuta také. Za 500,- Kč za dopoledne, kdy "pouze" odprezentuji naši školu a její dění v dobrém světle před možnými budoucími studenty.

Možná si říkáte, že 500,- není zase tolik, že se na to studenti mohou vykašlat. Pokud ale vezmete v úvahu, že při prodlužování na této škole, po přesáhnutí limitu na studium bakaláře, v Kladně platíte 30 000,- za semestr, a že takových to studentů není málo, takže i pětistovka je každému dobrá.

Co se týče studia, a hlavně kvality studia - víceméně se o žádné kvality nejedná. To, že se zdravotničtí záchranáři učí zavádět periferní žilní kanylu tím způsobem, že se podívají na nerozbalenou kanylu, přiloží ji k umělé ruce s tím, že "raději to nebudeme rozbalovat, materiálu máme málo a je drahý", je asi to nejmenší.

Jeden pokus na zápočet, na který není čas se učit, protože celý semestr máte víceméně od osmi od rána do osmi do večera, to, že ho samozřejmě neuděláte, je asi všem jasné, ale to, že za jeden pitomý zápočet budete muset na "škole" zůstat o rok déle, to už všem jasné asi není.

Není jisté, zda - li mi na studium budou stačit "jen" čtyři roky bakalářského studia, jelikož zde Vás mohou vyhodit i na konci třeťáku před státnicemi - a ještě z toho mají upřímnou radost.

Učitelé zde nejsou pro studenty, jsme pro ně pouhým hmyzem, který je otravuje.
Netají se s tím, že tato fakulta je "na ***", oni sami to vědí, ale nikdo s tím nic neudělá. 99 % učitelů nezajímá to, že jste ve třeťáku, že jste do studia vložili neuvěřitelné peníze, tři roky bez letních prázdnin kvůli letním praxím, za které ještě zaplatíte i 25 000,-, které vám škola neuhradí, a že tedy ten obor chcete dostudovat a že vás to zajímá. Jsme obyčejní ***ci, co je ruší a otravují. Proto je pro ně nejlepší vzít plácačku na mouchy a zabít nás, nejlépe jednou ranou celý ročník.

V klidu při hodinách jsou učitelé schopni říci, že nás je teď padesát, ale druhák musí podle kvót dokončit pouze dvacet lidí a ať si nemyslíme, že ve třeťáku nás nevyhodí. Že mnoho lidí vyhodí v průběhu posledního semestru, pár jich nepřipustí ke státnicím, někoho ze státnic vyhodí a někdo se ke státnicím dostane až za dva roky poté, co už školu měl dávno ukončit.


Co se týče absencí, máme povinné všechny přednášky, kde se dělá i půl hodiny prezence studentů, kteří se odškrtávají po přečtení jména učitelem na papír. Jak ubohé. Absence na cvičeních je povolena max. jedna, avšak u více než 80% nynějších předmětů máme počet absencí za semestr NULA. Bez možnosti donesení omluvenky od lékaře. V praxi to znamená, že chodíte do školy i se čtyřicítkami horečkami, protože jedna absence rovná se opakování předmětu příští rok.

Jsem ze školy nešťastná, doufám, si tohle přečte co nejvíc budoucích studentů a budou se snažit dostat, snad už kamkoliv jinam, jen ne na Fakultu biomedicínského inženýrství v Kladně.

Tuto školu by měli zavřít a ne ji i přes média chválit až do nebes.

Tento článek obsahuje pouhé minimum všech sprostých věcí, které se dějí na FBMI ČVUT v Kladně.

Avšak nikomu, byť i největším nepřátelům, bych nedoporučila studium na této pseudovysoké škole.
Na léta na vejše bychom měli jednou vzpomínat s nostalgií, avšak na tato léta teroru chci jednou úplně zapomenout.
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.03.2014 15:13:30, Inkvizitor) Proti FBMI ČVUT lze mít řadu výhrad, ale rozhodně ne co se týče přehnané náročnosti. Naopak, podle dostupných studijních materiálů je většina předmětů až neadekvátně snadná. Takže je mi líto, ale v tomto případě byla chyba na tvé straně, prostě na to nemáš. To je zcela stejné, jako kdyby mě s mojí hrou na housle vyrazili z konzervatoře. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.03.2014 20:13:23, Jana) v článku jsem nenapsala nic o tom, kolik po nás chtějí / nechtějí. Spíše nechtějí nic.Co se týče náročnosti, tak v podstatě bych se nemusela učit... Máš pocit, že všichni jsou ***í, když ke státnicím jdou tři lidi? Tři lidi z celého ročníku? reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.03.2014 23:04:15, Inkvizitor) A proto jsi psala, že zápočet (a nejspíš ne jeden) jsi nedala. Odporuješ sama sobě... A ano, mám pocit, že na nelékařských oborech oxiduje řada studentů, kteří nemají na to, aby studovali vysokou školu, takže malá prostupnost mě vůbec nepřekvapuje. reagovat zde
        Web: http://www.youtube.com/watch?v=MtcRh6Cv81w
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (15.03.2014 20:30:09, Martin) No já tuto školu studuju taky. A musím souhlasit s Janou. Náročnost učiva docela v pohodě, ovšem časová náročnost horší. Ale to, že náročnost učiva je v pohodě, neznamená, že vás nevyrazej. Naučíte se ze všech dostupných pramenů a jen se jim nelíbíte, tak jdete. A to nemusíte nic říct. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.04.2014 13:31:18, kasTROL) Naprosto souhlasím s názorem Jany. Mám štěstí, že jsem studoval i na jiné škole. Kdybych zažil pouze takovou VŠ jako je FBMI hned po střední, raději bych to zabalil a šel dělat kopáče s domněním, že na VŠ fakt nemám. Přitom je chyba v systému fungování FBMI a v neuvěřitelné byrokracii, která na této škole přerostla do obludných rozměrů. Čekám, kdy se budeme muset dovolovat odejít si o přednášce na záchod. A to samozřejmě písemně a týden dopředu. Asi už by mi to nepřekvapilo. Nic vás zde v podstatě nenaučí, jen celoročně "buzerují" seminárkami a projekty (na které ale nemáte moc čas kvůli strategicky vymyšlenému rozvrhu). To by možná bylo do jisté míry i zajímavé, ale pokud se mi pak u zápočtu a zkoušek ptají na úplně něco jiného, než celý semestr zpracovávám, je to prostě na nic. A jen jeden pokus na zápočet? Zažil jsem zápočet, kdy jsem měl kvůli nemoci nasazené ATB. Bylo mi špatně (horečka, bolehlav) a přesto jsem musel do školy, protože byl pouze jeden termín a jeden pokus. Zápočet jsem sice udělal, ale kdybych ho mohl dělat zdravý, určitě bych podal lepší výkon. Kdybych měl více pokusů, určitě bych tam šel s menším stresem a možná taky podal lepší výkon. Těžko říct. Učitelé, byť ve volných chvílích řídí vesmír, často neumí mluvit z patra, na vše potřebují prezentace. Takhle si odborníky nepředstavuji. Abych nezapomněl, je tu také dost asistentů, kteří prostě nemluví česky. Dále se zde chvástají, jaké mají úžasné vybavení a jak vše modernizují, ale fakt je ten, že většina věcí nefunguje, není dodělaná a studenti musí být k tomu všemu chápaví. Absolutně nerozumím, kam ty peníze od studentů, kteří musí opakovat, mizí. Na bývalé VŠ se platilo daleko méně a měli jsme daleko lepší a funkční vybavení, nikdo se na nic každé cvičení nevymlouval. Pokud něco zrovna nefungovalo, byl zajištěn alternativní program. Vyučovali mě opravdoví odborníci znalí praxe a přesto byli velmi skromní a nebyl pro ně student jen číslo, ale někdo. Chtěli, abychom si něco z jejich přednášek a poznatků z praxe odnesli. To tady prostě necítím. Vždyť tady Vám opravdu říkají, že pro splnění kvót musí vyházet X studentů. A nejlépe u státnic, aby z nás vydojili od státu maximum peněz. Navíc se před nedávnem roznesla zajímavá konspirační teorie o tom, jak FBMI je stále na Kladně (což je sakra hloupé, ale lze to akceptovat)... a to i přes to, že ČVUT údajně FBMI nabídla prostory v Praze na Dejvické v nevyužitém objektu bývalého FA. Všichni se teď smějí protože, FBMI to samozřejmě nemohla přijmout, neboť by bylo konečně pořádně vidět, co se tady děje. Další zajímavostí jsou informace, které se šíří školou, že všechny zdravotnické obory (resp. jejich oxidanti, jak bylo zmíněno) vlastně vydělávají na ty technické. Proto nabírají tolik studentů, proto jich tolik vyhazují. Fakt jim jde jen o prachy. Údajně zde techniku studuje odpad, co nemá na FEL ČVUT, ale můžete si všimnout, že technici si zde připadají jako bozi a neustále shazují všechny ostatní obory. Přitom na navazujícím Ing. studiu například někteří ještě netuší, jak a kde (součástky) vzniká RTG záření. Ano, toho jsem byl opravdu svědkem. Jak se říká, jednooký mezi slepými králem. Nelékařské obory mají tristní praktické dovednosti oproti stejným oborům na jiných VŠ. Nemluvě o tom, že kolikrát šťastní absolventi zjistí, že nemůžou jít pracovat tak, jak si představovali, protože FBMI nemá pro jejich obor jistou formu akreditace, což většina jiných VŠ má. Jo, to jste si měli zjistit dřív. Ale koho by to napadlo, že? A co třeba převlékaní fyzioterapeutů na chodbě? Kluci si mohou dělat statistiky, jaké spodní prádlo studentky fyzio preferují. Tak obrovský objekt nemá jednu místnost na vytvoření šatny? Asi by se vždycky něco našlo, ale tuto fakultu to evidentně její studenti nezajímají. Nevím, ale tato škola smrdí. Nikdo o ní skoro neví, je pěkně daleko zašitá od ostatních fakult CVUTu, na DOD "podplácí" studenty za to, aby vám namazali med kolem pusy a vy si nevšimli "toho odstavce psaného malým písmem na konci smlouvy"... A jakmile vás mají, tak poznáte, co je to za bestii, která pouze parazituje na dobrém jménu ČVUTu. PS: Letos jsem pro jistotu opět podat přihlášku na jinou VŠ, kdybych se zrovna nevešel do kvót a neudělal státnice. ;-) reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.04.2014 15:22:34, čvuták) Joo, FBMI je odpad, co parazituje na ČVUT, taky na ni nadáváme, i když stejně to od nás nejvíc schytává MÚVS. :D FBMI sice to hezky zní, ale to je tak asi vše. :DD reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.04.2014 20:40:33, kasTROL) Hele, na jednu stranu se vám nedivím. Na druhou stranu za to nemůžou jen studenti samotní. Ti už takhle dostávají ve škole slušný kapky. Ono to všecko, co o sobě fakulta tvrdí, zní totiž moc hezky a celá ta myšlenka FBMI je v podstatě super a naláká to hodně lidí. Spousta z nich při zápisu není špatná (hloupá), ale fakulta z nás vychovává v příšerných studijních podmínkách nekvalitní absolventy...A není to o tom, že by měli přitvrdit v probírané látce. Ta klidně může zůstat stejná, ale jde o to, jak tě to učí a jak tě z toho dále zkouší. Většinou na to, že to tu stojí za starou bačkoru, člověk přijde, když už je moc pozdě a nechce oficiálně zahodit ty roky studia (můj případ). Ta škola by prostě zasloužila úplně nové zaměstnance a systém a pak to bude hodně zajímavá, v pozitivním slova smyslu, záležitost. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.04.2014 22:04:26, čvuták) Nachytal ses, no. Je mi tě líto, ale neměl jsi experimentovat a měl jsi jít na nějakou tradiční fakultu ČVUT do Prahy. FBMI je prostě ***, co si budem povídat. reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.06.2014 11:08:16, malibu) Proč to jako má schytávat MÚVS? Nikdy nepochopím, jak se studenti českých univerzit dokážou sami tak degradovat. Když se podíváte na studenty amerických a jiných zahraničních škol, tak afektovaně až do nebes svoji školu vychvalují a jsou jednotní a nikdo si nedovolí říct nic špatného. A je to tak správně, protože na jménu zálěží. Ta válka mezi studenty ČVUT je absurdní, protože nakonec ubližují absolventi té školy sami sobě a své budoucí kariéře. Je to typická česká vlastnost, smutný. Btw. k MÚVSU, pokud sis četl vyjádření Kučery, tak ČVUT MÚVS nemá konkurovat ostatním absolventům ČVUT technickým oborům apod. Ale ostatním ekonomickým univerzitám, což už za to stojí. Díky renomé, kterou ČVUT má a na které by měli všichni jednotně pracovat. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.06.2014 15:08:08, Inkvizitor) Nezlob se na mě, ale píšeš hovadiny. Kvalita vysoké školy nevzniká tím, že se chválí každý i ten nejhorší obor. Ve skutečnosti je to právě naopak a kvalita vysoké školy vzniká tak, že se podřadné obory/součásti prostě a jednoduše terminují.

              Výsměch od studentů fakult jako FJFI nebo FEL směrem k FBMI nebo MÚVS (a imho i FD) je naprosto oprávněný. Navíc pro ně samotné je veřejný výsměch nízké úrovně studia na těchto fakultách užitečný, protože přispívá k tomu, že je potenciální zaměstnavatel, který nehledá zrovna top-experta (např. malý podnik se zakázkovou poloexperimentální výrobou - takových je poměrně dost), dokáže rozlišit a po negativních zkušenostech s některým taky-inženýrem nedá červenou kartu celému ČVUT. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.03.2015 19:50:26, Tomáš Kovářík) No já mohu srovnávat pouze FBMI a FJFI ale co se týče vyhazování a přístupu v prvním ročníku, tak je to nebe a dudy. Na FJFI naberou 300 lidí do prváku a bakaláře udělá třeba desetina. Tak nevím, jak tu můžete takhle shazovat FBMI. Trochu se proberte prosím a lečte si svoje mindráky někde jinde. Tohle vlákno bohužel čtou i lidé co by k nám na kladno chtěli jít, a pak jsou nervózní. Ad vyučující, elektrotechnické předměty učí lidé z FELu, např doc. Foit, prof.Husák, doktor Máša. Tak si laskavě něco trochu zjistěte a koukněte se do zrcadla, než začnete plivat špínu na celou fakultu. Díky reagovat zde
                Email: skalmandrilgmailcom
                • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.03.2015 23:44:12, Inkvizitor) Takže když se nebude mluvit o tom, že FBMI má hodně co dohánět, tak se to zlepší? To jsi vážně tak hloupý, že to, co píšeš, myslíš vážně (vč. demagogického pokusu o ad hominem), nebo jsi tak sprostý parazit, že chladnokrevně počítáš s tím, že si FBMI může ještě pár let udržet punc "ČVUT" a tím ti zajistit, že po promoci neskončí tvoje CV v koši? Pokud by ti šlo skutečně o kvalitu FBMI, tak bys hloupě nevymýšlel pseudoargumenty a místo toho se snažil něco změnit cestou akademického senátu, případně hlasováním nohama a navazujícím magisterským studiem někde jinde. Vysvětlení, proč je tvoje plácání o lidech z FELu pseudoargument: Během doktorského studia jsem si přivydělával výukou na VOŠ - a rozsah ani požadované znalosti ani zdaleka nedosahovaly požadavkům kladeným na studenty na "mé" VŠ. reagovat zde
                  Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
                  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 14:57:12, Tomáš Kovářík) TROLL ALERT. Pokud máte zájem o normální diskuzi, jsem k dispozici na e-mailu skalmandrilgmailcz reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:11:46, Tomáš Kovářík) Co studujete vy, když my jsme odpad? reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.04.2014 20:10:09, Kate) Díky za informace, FBMI mám letos mezi variantami a měla jsem právě z DOD i z komunikace se studijním oddělením velmi dobrý pocit. Je možné někde zjistit, jaké procento studentů školu dokončí v běžném termínu?Jak je možné, že je jen jeden termín na zápočet a nulová absence i na přednáškách (semináře a cvičení chápu) myslela jsem si, že jsou nějaká obecná pravidla pro všechny veřejné VŠ, ale asi jsem nějak mimo.. reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.04.2014 10:42:09, Baaambi) Nejsem si přesně jistá, ale mělo by to patřit do vnitřního řádu školy. Každá škola si řád nastaví tak, jak se jí chce. Každý vyučující stanoví podmínky získání zápočtu a zkoušky. Faktem je, že pravidlo jednoho pokusu na zápočet má asi víc fakult ČVUTu, ale opravdu to dodržují snad jen tady. Je skvělé si zopakovat předmět kvůli tomu, že ti třeba ujede autobus z Prahy a ty prošvihneš začátek testu. Třeba spolubydla na medině má skoro nekonečně mnoho pokusů na zápočet a zkoušky může dělat taky skoro celý rok. To se ti tady nestane. Statistiky asi přímo takové nejsou, ale možná by se to dalo dohledat a dopočítat podle výročních zpráv školy. Studijní oddělení tu pracuje dobře, neměla jsem s ním zatím, narozdíl od zbytku školy, žádné problémy. Moje rada, pokud nechceš být X let permanentně naštvaná, znechucená, znuděná... pokud nechceš poslouchat od jiných fakult, že jsi vlastně úplný deb*l... pokud si chceš zažít opravdu studentský život a pokud nechceš mít problémy s uplatněním, otoč se a vyber si jinou školu. Hůř si vybrat asi nejde. Hodně štěstí! Snad se tady nepotkáme. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.04.2014 20:20:11, Kate) Můžu se zeptat jaký obor studuješ? Měla jsem dojem, že problémy s uplatněním by právě z této školy nemusely být tak velké jako třeba z humanitních oborů apod. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.04.2014 23:22:53, Inkvizitor) Problém je v tom, že biomedicínské inženýrství se vyučuje pomalu na každé mezi (Praha, Kladno, Brno, Ostrava a s jistými výhradami i Liberec, Plzeň a České Budějovice), studijní plány jsou více nebo méně nedotažené a reflektují spíše osobní zájmy jednotlivých zakládajících profesorů než potřeby praxe. Zkušenosti mám spíše se studenty VUT, ovšem soudě podle osnov a literatury je společným problémem to, že absolventi nejsou plnohodnotnými elektroinženýry - dlouhou dobu byla problémem vyhláška 50/1978Sb., dosti nelogická absence řady předmětů (např. v Brně neměli budoucí biomed. inženýři vůbec předmět elektrotechnická měření - takovou ozdobu si na pozici, kde je náplní práce i metrologie, hned tak někdo nenasadí) a naopak řada předmětů vzhledem k charakteru práce relativně zbytečných a ve své povrchnosti celkem k ničemu (značná část předmětů zajišťovaných lékařskou fakultou; specialita Brna, totiž bioinformatika, je jednou velkou Potěmkinovou vesnicí - na Kladně určitě máte také něco takového). K dovršení všeho, jako klinický inženýr se může kvalifikovat i absolvent čistě elektrotechnického oboru, takže absolventů bojujících o místa je skutečně hodně. Dobře se uplatňovali první absolventi, protože klinických inženýrů bylo málo a množství techniky i požadavky na počet odborníků rostly.

                Jinak kdybych chtěl dělat biomedicínské inženýrství (kdysi jsem o tom uvažoval, ale pak jsem se rozhodl jinak a teď jsem lékař a v rámci své vědecké práce se dostávám na pomezí matematiky, fyziky a biomedicínského inženýrství), tak bych volil souběžné studium elektrotechniky a biologie, biochemie nebo antropologie. reagovat zde
                • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.03.2015 18:26:50, Elisabeth) Á, J.B. se pod přezdívkou zase vytahuje :D reagovat zde
                  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.03.2015 20:30:08, Inkvizitor) Hodně velké bebí za vyhazov od zkoušky? Nebo snad "msta" za nelichotivý posudek disertace? reagovat zde
                    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.03.2015 08:49:42, Elisabeth) Ále, pane "docente", Vás tady přece každý pozná :D :D :D Baví Vás to? reagovat zde
                      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.03.2015 09:40:39, Inkvizitor) Nebo snad obojí. Vyhazuji zásadně pro neschopnost, takže důvod tvého bebí spočívá mezi židlí, na které sedíš, a klávesnicí, do které bušíš.
                        K.C. reagovat zde
                        Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
                        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.03.2015 12:02:47, Elisabeth) Pán docent, měl byste se už konečně oženit, nějak Vám ta samota neprospívá :D Když Vám docházejí argumenty, tak vždycky jenom útočíte - ovšem jen virtuálně - jak triviální a infantilní! :D Jste akorát pro srandu a to i reálně :D
                    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.03.2015 12:11:33, 1WHISky1) Inkvizitore, zařaď zpátečku, jsi dost mimo. reagovat zde
                • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:13:33, Tomáš Kovářík) Zatímco elektrotechnika je poueze jedna, viďte? :-D reagovat zde
                  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:40:02, Inkvizitor) Buď je to tak chytré, že jsem to vůbec nepochopil, nebo je to právě z opačného konce spektra smysluplnosti. reagovat zde
                    Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
                    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.04.2015 07:58:43, Tomáš Kovářík) Tak si to přečtěte ješte jednou pomalu. Pokud jste skutečně docent, tak Vám to musí dojít. reagovat zde
                      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.04.2015 11:09:27, Inkvizitor) Docent nejsem a ani v dohledné době neplánuji habilitaci, když už bych chtěl hrát na akademické tituly, tak Ing. MUDr. Inkvizitor, PhD (jakkoliv je ***é spojovat akademické tituly s přezdívkou). To, že jsem snad docent, je jen jedna z několika utkvělých představ místní (j)elity o tom, kdo vlastně jsem. To ale nic nemění na tom, že tvoje reakce v kontextu toho, na co reaguješ, vůbec nedává smysl. reagovat zde
                        Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
                        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (02.06.2015 18:18:15, klidek) Pane doktore,
                          nenechte se tímto člověkem rozhodit. To, že to nemá v hlavě srovnané Vám uvedu v následujících případech. Jelikož chodím do stejné školy musel jsem absoluvovat stejné předměty. Jelikož jsme na určitý předmět měli podmínky na zápočet 75% a to ze 4 či 5 chemických příkladů a vyučující brala pouze správné výsledky z přesností na 2 desetinná místa, tak se stávalo, že byli lidé, kteří to nedali. Když jsem dělal já tento předmět poprvé, věděl jsem od předchozích ročníků, že oficiálně je jen jeden pokus na zápočet, ale vyučující byla ochotná dát ještě jeden termín ( samozřejmě tomu odpovídala i obtížnost). Bohužel, to v mém případě a případě pár kolegů nedopadlo dobře ani tak. Tak jsme si předmět museli zopakovat s tím, že máme 2. neoficiální pokus. To byla naše chyba, jelikož tento člověk samozřejmě zápočet nedostal. A první věc co udělal ne, že by se zeptal cvičící, ani přednášející, ani garanta oboru, ale rovnou napsal stížnost panu proděkanovi, že se na to neučil a že počítal s druhým pokusem. Tímto ovšem vzniklo to, že se vše začalo řešit na úplně jiné úrovni a samozřejmě se stalo nevyhnutelné a žádný druhý pokus na zápočet nebyl. Tímto jsem se dostal do pozice, kde jsem musel školu opustit já a pár dalších spolužáků z ročníku. Jen díky logickému přemýšlení tohoto ,,vysoce inteligentního studenta\'\'. Další příklad byli komentáře ke zkouškám na ERASMUS z angličtiny, které byli vyloženě gramatického ražení a také to tak dopadlo. Vzhledem k tomu, že tam byla i má spolužačka, která mluvila plynule anglicky zkoušku udělala a pouze ji okomentovala, že to nemá nic společného s tím jestli člověk umí anglicky , které komentoval tuto poznámku stylem, že to bylo jednoduché a že nechápe co tam ty lidi chtějí dělat, když neumí gramatiku. Věřím, že inteligentní člověk jako vy jistě již obrázek o tomto člověku má, tak jsem ten obrázek chtěl jen dokreslit. S upřímným pozdravem Klídek. :))
                          Email: knizevladcentrumcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.07.2014 13:20:14, Anna) No, i přes článek výše, já jsem se na FBMI přihlásila, do prváku se strašně těším, čtu si přednášky už teď. Ráda bych uvítala kontakt na někoho kdo tam studuje/studoval (nejlépe obor PŘKS) a sdělil mi o trošičku optimističtější pohled na fakultu. Tak když tak do mailu :) reagovat zde
    Email: anna.plachaseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.09.2014 00:50:16, Marie Tůmová) Také jsem se dostala do prváku na PŘKS kombi forma.Slyšela jsem také jen samá negativa i od mých známých.Přes facebook jsem se spojila se studentskou, co je právě ve třetím ročníku.Ta mě trochu uklidnila.Řekla mi ať si obrázek o škole udělám sama až nastoupím a ať se nenervuji dopředu.Tak to tak dělám a je mi líp.Začínám 26.9 tak uvidím.Přeji ti hodně štěstí při studiu.Marie:) reagovat zde
      Email: tumaruseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (11.03.2015 13:47:05, RR) Pár upřesnění, za školu se neplatí po překročení času na bakaláře, ale po překročení 3+1, tedy 5. !!!!! rok na bakaláři se začne platit. Stejně tak 4. !!!! rok na magistrovi. Také se neplatí 30000 vždy, na ČVUT se platí podle ekonomické náročnosti oboru. Čili může to být 30 ale i více i méně a to i na stejné fakultě.
    FBMI má pro některé obory zcela novu budovu, nové laboratoře atd. ( asi měsíc od 2/2015), takže s místem by již neměl být problém, ani s rozvrhy.
    Jinak škoda, že Jana a další nesdělili obor, bylo by zajímavé zjistit, kde ji tak ubližují, moc jí totiž nevěřím. Docela si odporuje v řadě věcí. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.03.2015 21:05:42, olaf) Myslím, že je vhodné doplnit pár informací. FBMI je fakulta relativně nová, vznikla před cca 10 lety a po celou tu dobu vznikaly a byly akreditovány další obory. Z některých ani nejsou ještě absolventi, z jiných je zatím pár ročníků. Fakulta má opravdu další budovu, takže prostorové problémy jsou již pryč. A tím pádem i zásadní problémy s rozvrhem. Není důvod porovnávat FBMI např. s FJFI či s FELem, jedná se o jinou fakultu, jiná zaměření, ale u oborů, kde se dá navázat, tak se studenti např. na FEL ( jdou tam na magistra, protože FBMI v některých oborech magistra nemá) dostávají a vystudují, takže není v porovnatelných oborech FBMI horší. Je to fakulta mezioborová (elektro, info, medicína atd.) , která je rozhodně zajímavá a tomu, kdo má rád kombinace různých oborů a chce mít širší rozhled, bude vyhovovat. Obory, kde je 800 lidí, tam opravdu nejsou, fakulta má asi 1900 studentů všech kombi i denních. Novou budovou výrazně vzrostly i možnosti laboratoří apod. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.03.2015 14:34:46, Inkvizitor) Mimochodem, už byl nějak vyřešen problém s vyhláškou 50/1978 Sb., nebo je to stále problém, který nemají jen absolventi "méně biomedicínského" oboru BEI v Brně? reagovat zde
      Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 14:56:04, Tomáš Kovářík) Pokud byste věnoval cca 1 minutu vyhledávání, zjistil byste, že tuto kvalifikaci absolventi FBMI mají. Viz. http://www.fbmi.cvut.cz/esf-realizovane/nw.fbmi.cvut.cz/esf/elektrotechnicka-kvalifikace/default.htm reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:37:51, Inkvizitor) Takových škol, které nabízejí vzdělání/kurzy, ačkoliv absolvent nakonec není kompetentní příslušnou činnost provádět, je i mezi zavedenými školami nezanedbatelný počet, zejména ve zdravotnictví je to někdy tragédie... Směrodatné by bylo spíše vyjádření MŠMT, protože vyhláška 50 operuje s řadou obsolentních pojmů. reagovat zde
          Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.03.2015 15:01:50, Anežka) Studuju prvním rokem BMT, takže nemůžu soudit úplně všechno, neb se vším nemám zkušenosti. Ale! I přes ročníkový rozdíl se slečnou, mi přijdou její soudy unáhlené, příliš subjektivní, uražené a schazující vinu na něco, co si mohla nebo musela ovlivnit svým studiem sama. Věřím tomu, že jako technik mohu mít zvýhodněné podmínky faktem, že se jedná obor(nebo celkově o program) s fakultou FBMI a ČVUT nejvíce spjatý. Což na druhou stranu apodle mě teď mohla trochu vykompenzovat "nová" budova pro zdravotnické obory. Že fakulta přidala více oborů kvůli penězům mi přijde pochopitelné, pokud jim pak věnuje méně pozornosti a vypadá to, že na nich jen bazíruje peníze, ano - to je špatně. Nechci shazovat nikoho. Ani jiné fakulty ani jiné obory. Každý má jinou motivaci pro své studování vysoké školy, jiný cíl, navíc nikdo nevíme, koho co vedlo ke studiu na té či oné fakultě. Spolužačka mi říkala, že tady studuje kvůli rodičům, že na vysokou vůbec nechtěla a nevěděla kam, ale rodiče ji donutili. A takhle to může být na všech fakultách po světě, ve více případech. Jako studentka FBMI jsem trochu dotčená, když slyším, že jsme odnož ČVUTu, band "***ů" a nevím co jiného a slyším - čtu to z řad studentů stejné univerzity. Je to stejná souhrnost, jako se o "ajťácích"tvrdí, že si nenajdou holku a nebo klasicky o blondýnách, že jsou hloupé... A nakonec, až všichni vyjdeme s nějakým papírem, bude to jenom o nás, kam se vrtneme a co si urveme. Pokud je daný student člověk, kterého nic nezajímá, volný čas tráví spaním a hraním FIFA (píšu schválně tohle, protože je sice hrozně super, že si virtuálně začutáš, ale jako ????? každý odpoledne ??? Jenom tuhle jednu hru ???? A pak je nepřekonatelnej problém vyjít pěšky jedno patro ????), rozvrh si sestaví tak, aby v pondělí přijel a ve středu odpoledne zase odjel za maminčinou pořádkuschopností, rodinnou ledničkou a stabilní wifi, protože FIFA se nedohraje nikdy a vůbec ne sama a pak to všechno dožene honem honem, protože se píše zápočťák a ne třeba proto, že by to měl umět, je úplně jedno, že jestli je to student FELu nebo FBMI, nebo 3. LF UK, když pak sice všechno svou brilantní myslí napíše a udělá, ale není vlastně schopen ani pořádně vyjmenovat a podtrhnout svoje kvality a do práce zařadit něco víc. A pokud se jedná o člověka, který chce jenom uplatnění a je mu jedno jaký, tak je to tuplem jendno, z ajké takové uplatnitelné fakulty vyšel, protože na pozice, o které se rvou špičky se stejně vždycky bude bát. No. Zkrátka je to o studentovi, co od školy chce. To si pak dokáže vzít. A zatím mi můj obor nepřijde tolik náročný, abych v mezičasech (no například když cestuju na fakultu) neměla prostor na četbu a tedy samovzdělávání v jiných odnožích. Student jen musí přijmout to slovo "studovat" v širším měřítku. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.03.2015 15:01:52, Anežka) Studuju prvním rokem BMT, takže nemůžu soudit úplně všechno, neb se vším nemám zkušenosti. Ale! I přes ročníkový rozdíl se slečnou, mi přijdou její soudy unáhlené, příliš subjektivní, uražené a schazující vinu na něco, co si mohla nebo musela ovlivnit svým studiem sama. Věřím tomu, že jako technik mohu mít zvýhodněné podmínky faktem, že se jedná obor(nebo celkově o program) s fakultou FBMI a ČVUT nejvíce spjatý. Což na druhou stranu apodle mě teď mohla trochu vykompenzovat "nová" budova pro zdravotnické obory. Že fakulta přidala více oborů kvůli penězům mi přijde pochopitelné, pokud jim pak věnuje méně pozornosti a vypadá to, že na nich jen bazíruje peníze, ano - to je špatně. Nechci shazovat nikoho. Ani jiné fakulty ani jiné obory. Každý má jinou motivaci pro své studování vysoké školy, jiný cíl, navíc nikdo nevíme, koho co vedlo ke studiu na té či oné fakultě. Spolužačka mi říkala, že tady studuje kvůli rodičům, že na vysokou vůbec nechtěla a nevěděla kam, ale rodiče ji donutili. A takhle to může být na všech fakultách po světě, ve více případech. Jako studentka FBMI jsem trochu dotčená, když slyším, že jsme odnož ČVUTu, band "***ů" a nevím co jiného a slyším - čtu to z řad studentů stejné univerzity. Je to stejná souhrnost, jako se o "ajťácích"tvrdí, že si nenajdou holku a nebo klasicky o blondýnách, že jsou hloupé... A nakonec, až všichni vyjdeme s nějakým papírem, bude to jenom o nás, kam se vrtneme a co si urveme. Pokud je daný student člověk, kterého nic nezajímá, volný čas tráví spaním a hraním FIFA (píšu schválně tohle, protože je sice hrozně super, že si virtuálně začutáš, ale jako ????? každý odpoledne ??? Jenom tuhle jednu hru ???? A pak je nepřekonatelnej problém vyjít pěšky jedno patro ????), rozvrh si sestaví tak, aby v pondělí přijel a ve středu odpoledne zase odjel za maminčinou pořádkuschopností, rodinnou ledničkou a stabilní wifi, protože FIFA se nedohraje nikdy a vůbec ne sama a pak to všechno dožene honem honem, protože se píše zápočťák a ne třeba proto, že by to měl umět, je úplně jedno, že jestli je to student FELu nebo FBMI, nebo 3. LF UK, když pak sice všechno svou brilantní myslí napíše a udělá, ale není vlastně schopen ani pořádně vyjmenovat a podtrhnout svoje kvality a do práce zařadit něco víc. A pokud se jedná o člověka, který chce jenom uplatnění a je mu jedno jaký, tak je to tuplem jendno, z ajké takové uplatnitelné fakulty vyšel, protože na pozice, o které se rvou špičky se stejně vždycky bude bát. No. Zkrátka je to o studentovi, co od školy chce. To si pak dokáže vzít. A zatím mi můj obor nepřijde tolik náročný, abych v mezičasech (no například když cestuju na fakultu) neměla prostor na četbu a tedy samovzdělávání v jiných odnožích. Student jen musí přijmout to slovo "studovat" v širším měřítku. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.03.2015 08:42:35, Inkvizitor) To je takové hezké a dlouhé květnaté bahnění o ničem, "skutečnému inženýrskému" přístupu do dělá ostudu (i když třeba na FEL se také poslední dobou dosti buzeruje se soft skills).

      Ve skutečnosti na škole záleží mnohem víc, než se nejspíš snažís sama sebe přesvědčit. Absolvent biomedicínského inženýrství (techniky,...) je (by měl být) svým vzděláním primárně směřován k práci jako biomedicínský inženýr v nemocnici a jako servisní technik distributora zdravotnické techniky. V obou případech potřebuje zejména technické znalosti na úrovni spíše obecné, nemocnice (ve které bude spíše technický úředník) nebo firma si takového absolventa zaškolí, ale musí být na čem stavět. Na soft skills a na schopnosti napsat životopis fialovým fontem na papír s růžovým vodotiskem jde možná vybudovat kariéru sexkretářky, nikoliv však technika. reagovat zde
      Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:19:16, Tomáš Kovářík) Obecné technické znalosti naše fakulta poskytuje v míře vrchovaté. Pokud si to nemyslíte, pak jsou dvě možnosti:
        1)Nevidíte si do huby.
        2)Nevidíte si do huby. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 15:43:16, Inkvizitor) C je správně: Něco o tom vím. reagovat zde
          Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (01.04.2015 19:24:41, Někdo) Inkvizitor: Mudr. J. Š., absolvent 1. LF 2008, před tím neúspěšně FEL (cca 1 rok), poté zatím neúspěšně MU obor biofyzika Ph.D. studium, 1 rok neurologie v HB, 2 roky patolog v J., počet záznamů na WoS nula, na RIVu není k nalezení, možná špatně hledám
            roky zaplavuje diskuze svými názory, vše zná, vše ví, vše odsuzuje
            stále užívá stejně hrubé výrazy a je agresivní reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.06.2015 15:41:15, Anežka) Oukej, možná jsem se trochu zamotala v rozkvétání nad potřebnými a žádanými "soft skills", každopádně pravda je, že konečnou uplatnitelnost absolventů určují jejich skutečné znalosti, schopnosti a dovednosti. Jestli umí něco nad rámec osnov, jestli je schopen učit se efektivně, jestli jeho nedostatečná praxe nebude překážkou dlouho... A stoprocentně je jinak "výborný" student FEL, kterého studium nebaví a prolézá tak tak a jinak "výborný" je student FBMI, který studiu dává vše a baví ho. A pokud jste vy, v pozici "šéfa" vybírajícího zaměstnance a posuzujete pouze podle prestiže školy uvedené v životopise, to už je čistě na vašem vědomí a svědomí ... reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.06.2015 16:30:25, x) V pozici šéfa vybírajícího uchazeče bych tě po vyslechnutí takové sentence vyzval, abys sama nalezla tu hrubou argumentační chybu, které jsi se dopustila. Pokud bys ji nalezla rychle, nevzal bych tě za to, že jsi se mi pokusila věšet bulíky na nos. No a pokud bys ji nenalezla, nevzal bych tě, protože nepotřebuji hlupáky. Tak jaké chyby jsi se dopustila? reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (03.01.2016 16:21:04, A) Shodněme se na tom, že nikdo nemáme zapotřebí spolupracovat s hlupáky ... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (29.03.2015 15:26:15, absolvent FBMI) Fakultu ničí právě tyhle trapné obory záchranářů, krizových manažerů, fyzioterapeutů a bůhvíčeho ještě, co si tam pan Rosina ještě vymyslel. Technici, kvůli kterým ta fakulta vznikla, už jsou tam v minoritě. Bývávalo nás tam 300, pak 500, teď najednou 1900??? Tehdy tam smrděl jen SIPZ, kterej vydělával na techniky. Nejlepší učitelé byli odtamtud vyštváni nebo upozaděni - doc. Jiřina, doc. Sieger (+doc. Šanderová), prof. Jelínek, zbyl snad jen nejlepší z nejlepších - dr. Kuba. To je pak očekávané, že jde fakulta do kolen. Znám ročníky pod a nad sebou, tzn. absolventi 3-6 let zpátky, kteří vystudovali technika. Ti, kteří jsme se opravdu snažili a neojebali kde co, nemáme nejmenší problémy v práci. A to děláme programátory, servisáky techniky, někdo manažery, konstruktéry atp.

    Ono si to nemalujte, práce je něco jiného, tam se teprve oddělují použitelní od plevelu.

    Takže jednoduše - vyhodit "děkana", vrátit se k technice a ono to zase půjde.

    Tenhle plačtivej socík v podání autorky je sranda. Kdo neudělá dneska nic navíc bokem, ten má smůlu, ať je z jakékoli fakulty. Vlastně to není smůla... Když je někdo lempl na škole a jeho jediným zájmem je mít hlavně prázdniny, tak ať se pak nediví. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (30.03.2015 08:47:17, Inkvizitor) A to jsem ještě před pár lety doporučil SIPZ kolegovi jako důstojnější variantu k MBA; nakonec se vykašlal na jedno i druhé.

      Jinak to, co píšeš, asi bude ten důvod, proč se na FELu pořád drží navazující magisterský obory Biomedicínské inženýrství a Biomedicínská informatika... reagovat zde
      Web: https://www.youtube.com/watch?v=xg4AHoBJgvY
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (28.11.2015 00:17:46, Míša) S příspěvkem Jany souhlasím. Studovala jsem 2 roky fyzioterapii a bylo to opravdu náročné. Také jsem měla studovat 4 roky, kdyby mě na konci druháku nevyhodili. Byl to jeden předmět, kde je nutno napsat na zápočet na 80% test, kde jsou otevřené otázkya pak ještě praktická část. Nervy na pochodu a k tomu náladová garantka oboru snad víc než aprílové počasí. Na praktické se začala vrtat v něčem, co jsem měla špatně nevěděla o tom. Prostě to nešlo. Na zápočet jen jeden pokus a pak konec. Jsem opravdu ráda, že už tam nejsem. V Kladně jsem bydlet nechtěla, dojíždění bylo na dlouho. Takže super, když se fakulta přestěhovala a první půlku semetru ani nebylo kam si sednout v přednáškových sálech.
    Jsem opravdu moc ráda, že už tam nestuduji. Šla jsem na fyzio jinam, kde se mi líbí mnohem víc, je nás méně, tím pádem individuálnější přístup a nemají takovou potřebu nás vyhazovat v takovém množství. 100 lidí v prváku a dostuduje asi 35, opravdu málo. Uvidíme, jak mi dopadnou zkoušky na nové škole, ale rozhodně z toho mám lepší pocit než z Kladna.
    Závěrem bych chtěla říct, jestli Vás vezmou jinam, neváhejte a do Kladna nechoďte. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2016 15:06:04, Lůca) Ahoj, můžu se prosím zeptat, jak je to na na FBMI s oborem Zdravotnický záchranář?
    Jak jsem si to tak zde pročítala, tak na fakultu není moc kladných hodnocení a mě by opravdu zajímala něčí zkušenost právě s tímto oborem. Jaké je vyučování, zápočty, zkoušky, uplatnění po studiu atd :) Není třeba lepší jít na VOŠ 5.května?
    Děkuji mockrát. reagovat zde
    Email: ls.souckovagmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.09.2016 18:27:04, Terka) Musím říct, že mě tenhle názor dost zaskočil. Mám za sebou úspěšné dva roky studia Biomedicínského technika. O obor se zajímám a chtěla bych si ze školy odnést co nejvíce. Podle toho také studuji. Uznávám, že některé, méně důležité předměty není nutné perfektně umět, abyste zvládli zkoušku, nebo klasifikovaný zápočet. V některých předmětech mi zas přijdou zbytečně velké nároky vzhledem k nedostatku času pro napsání zkoušky a ještě k tomu bez kalkulačky. Ale rozhodně to není tak že by se to nedalo udělat. Když se to člověk naučí perfektně a nebude zbytečně zmatkovat, může mít A. Já jsem se školou spokojená. Když chcete dělat něco navíc, můžete. Záleží zde spíše na vás jak se ke studiu postavíte. Když nebudete zodpovědní tak nejspíš vyletíte. Rozhodně musím odporovat tomu, kdo tu psal, že vás vyhodí, když se mu nelíbíte. To je ***ost! Když splníte podmínky a vše se dostatečně naučíte, určitě vás nikdo nevyhodí. Všem kdo má zájem o techniku v medicíně, školu můžu plně doporučit. :) reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.02.2017 19:44:59, AlB) V 1. ročníku to působí vysokoškolsky. Sice zápočtové testy na jeden pokus, kvůli kterým si třetina ročníku musí zapsat předmět znova (matika, fyzika, chemie), ale OK, bývá to normální, že prvák třídí. Ve druháku po vás budou chtít počítat u zkoušky z fyzikální chemie z hlavy, buď je to úplně správně, nebo je příklad úplně špatně. Nic mezi neexistuje. Mimochodem je to už druhá chemie, kde vás zkouší z něčeho, co je základní znalost pro přijímačky na medicínu. Takže to pro představu, jaké dovednosti pro budoucí povolání získáte. V Brně existuje střední škola, která má biomedicínské zaměření - hlavně jde o to umět programovat a znát elektrotechniku. Tu na FBMI učí stejně lidi z FELu, který je ovšem pěkně v centru Prahy a má určité jméno a absolventi mají víc jasno v tom, co vlastně můžou se svým titulem dělat. Ano, znám kolegu, kterého vyhodili na FBMI na chemii, a s onou střední elektrotechnikou si našel úplně stejnou práci, na kterou gymnazisté potřebují plýtvat standardní dobu studia v Kladně. Můžete vynalézt polarograf, ale běda, jestli nepřijdete na jediné cvičení. Hlavně když budete mít protokol z minulé hodiny. Na všechno jsou protokoly. Máte chuť si otevřít skripta, a něco se učit v průběhu semestru na zkoušky? Možná se k nim ani nedostanete, protože před tím musíte napsat zápočet na 75% (pravděpodobnost, statistika) - bez možnosti opravy. Ale předně - musíte věnovat od první minuty mnoho hodin psaní protokolů. Protokoly jsou všechno. Ano, psaní zpráv je důležité, ale zkušenost, kterou v Kladně asi mají, že tihle studenti ČVUT jsou tak ***í, že nepochopí po mnoha protokolech v prváku, jak se takový protokol píše, a musí psát protokoly i nadále. Opravovat protokoly. Máte-li napsaný protokol, budete dělat prezentaci na něco. Později budete dělat prezentaci a odevzdávat dokumentaci k prezentaci v tištěné podobě. Později budete dělat průběžné prezentace o současném stavu práce na dokumentaci a závěrečné prezentaci. Mimochodem je krásně vidět rozdíl mezi FELem a FBMI - zatímco předměty, které učí profesoři z FELu jsou odborné, přednášky slušně dávkované a jim odpovídají cvičení, a musíte napsat maximálně dva protokoly za semestr a za ten dostanete nějaké body ke zkoušce, tak ty ostatní předměty realizované FBMI jsou o buzeraci, stání na detailech (každý ví, co musí mít elektroda na EKG, ale běda, jestli to nedokážete správně opapouškovat ve třech předmětech po sobě), protokolech a prezentacích shrnutých do zápočtových testů. Zkoušky si pak najdete vyfocené, protože se zdá, jako kdyby někdy nevěděli, co vlastně po celém tom semestru zkoušet a jsou rádi, když studenti ví, jaká je definice slova "simulace." Aby to nebylo úplně negativní, je třeba říci, že některé zkoušky jsou vždy originální a není možné je zpola ilegálně získat. Z takových zkoušek vás pak s celou skupinou poprvé vyhodí s F, podruhé zkoušku v podstatě dostane každý, protože pan docent chce jet na dovolenou. Nezáleží moc na tom, jestli to umíte nebo ne. Na FBMI je asi milion lidí, kteří do té školy chodí znovu, protože už je jednou nebo dvakrát vyhodili a oni si nechávají uznávat předměty, když už jednou došli do třeťáku a pak je vyrazili od zápočtu z předmětu na druhý zápis, někdo už od druhého semestru ví, že bude prodlužovat o rok a stejně ani to něco, na co škola má připravit, nechce dělat, a tak se to fackuje až k titulu Bc., popřípadě Ing. Ty ovšem můžete získat i na jiných fakultách s celkem jasnějším cílem a směrem a kvalitnější přípravou pro budoucí zaměstnání. Jako biomedicínský technik můžete s nástupním platem 12,5 tisíce tak maximálně okouzlovat některé lidi neobvyklým názvem povolání.
    Koho baví technika, ať jde na FEL nebo FS. Kdo je spíš do medicíny, ať jde rovnou na medicínu, po jejímž vystudování stejně, pokud o to budete mít zájem, můžete pracovat s technickými vychytávkami a u magnetické rezonance, rentgenů, v nukleární medicíně či v telemedicíně stejně bude mít hlavní slovo a lepší plat doktor s příslušnou atestací. A na FELu se stejně pořád drží obor Biomedicínské inženýrství. Ostatně i cvičená opice dokáže s trochou inteligence zapojit spotřebič do správné zásuvky a nemusí na to jezdit Kladna. S15 reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (04.02.2017 20:56:08, B/A) Doc. Lhotská, která garantuje na FEL Biomedicínské inženýrství ale nedávno přešla právě na FBMI, takže je otázka, jak to s tímto oborem dále na FELu bude. Mj. protokoly se píšou na řadě dalších škol. A pokud někoho nějaké studium takhle štve, má jít jinam. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2017 00:28:10, x) FEL je naštěstí dost velké, takže garantovat může i někdo jiný. I když kouzla, která se na FEL dějí na fyzice (doktorské studium), jsou také znepokojivá.
        Na druhou stranu, přesně jak psal kolega výše. FBMI (konkrétně biomed. technika/inženýrství) nejsou výlučné obory. Stejnou kvalifikaci mají absolventi většiny elektrotechnických oborů. Navíc absolventi elektrotechnických fakult nemají problém s elektrotechnickou kvalifikací (u FBMI býval problém, prý už není, ale nic konkrétního jsem o tom nenašel).
        Navíc ryze technické obory mají jednu velkou výhodu - mnohem snazší uplatnění mimo zdravotnictví. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2017 09:43:39, B/A) Na místo, kde vyžadují biomedicínského technika / inženýra nemohou vzít běžného absolventa elektra, nesplňuje kvalifikaci. Např. zrovna IKEM shání
          https://www.ikem.cz/cs/kariera/a-8/


          Naopak na místo, kde sháněji absolventa elektra, běžně vezmou člověka z FBMI ( stačí mrknout na LI), jeho kvalifikace je dostatečná. Takže to je právě opačně.

          reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2017 10:45:18, x) Nesmysl,
            laskavě se obtěžuj podívat se zákon č. 96/2004 Sb., konkrétně na § 20 a § 27. Kurz zmíněný v odstavci 1b je v zásadě symbolický a nepředstavuje zásadní problém. Naopak technické znalosti absolventa FBMI jsou pro uplatnění v průmyslu obvykle slabší (ne špatné, ale měl ve studijních plánech i jiné věci, často dokonale samoúčelné, takže nemůže konkurovat ryzím technikům), takže je přijat jen v zoufalství, kdy není lepší uchazeč.

            Argumentace poptávkovým inzerátem je směšná. Tedy obecně asi ne, ale v tomto případě ano, protože realita inzerátů se od reality v provozu dost výrazně liší. Personalista si velmi dobře uvědomuje, že absolventa ryze technického oboru nemá moc šancí přilákat, takže ho ani neláká. Podobně je to i s lékaři - řada oddělení poptává výhradně atestované lékaře (tj. min. 5-6 let praxe), ale když je někdy osloví absolvent, pomalu ho už nepustí domů, aby si náhodou nástup nerozmyslel. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2017 22:19:12, AlB) Shrnout to lze tak, že FBMI jede z podstaty jména ČVUT, a někdy se tam najde i docela zajímavý výzkum, nicméně je to právě tak, že když už dojdou zaměstnavatelům absolventi ostatních fakult, tak sáhnou do té druhořadé zásoby z Kladna. Která není vzhledem k velikosti fakulty tedy zatížena nijak vysokou nezaměstnaností. Chcete dělat protézy? Strojárna! Chcete programovat přístroje? Máme FEL i FIT. Jste spíš do medicíny? Na to jsou jen v Praze tři lékařské fakulty. Co do odbornosti je FBMI vskutku tristní. Neboť i učitelé si stěžují, že se učí všechno najednou a ne pořádně, ale pak ti stejní zase buzerují na těch lépe vybroušených středoškolských osnovách z chemie, fyziky a matematiky. Ty zdravotnické obory na FBMI, to je jedna ubohost. Pokud není člověk úplná neschopná nula, když nastupuje, když končí, už ta neschopná nula je; dávají si dost záležet na tom, aby to těm záchranářům a laborantům dokázali. Nejlepší je, když vyletí třetina třeťáků z jednoho předmětu, ze kterého neudělali zápočet na druhý zápis (každý rok má člověk u některých předmětů jen jednu šanci na šťastnou hodinku, a když to příště nevyjde, tak máte smolíka). reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (05.02.2017 23:41:38, B/A) Možná by bylo zajímavé dozvědět se, jaký obor A/B studuje ( nebo studoval/a, pokud už školu opustil/a). Protože kritizuje vše šmahem. To je docela podivné. I ten způsob kritiky je celkem zvláštní. Takové kopání kolem. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 11:13:47, x) Vůbec ne. Vzdělání absolventa FBMI (biomed. ing.) je pro rutinní výkon profese (tj. v zásadě technický úředník s náhledem) i pro výkon činnosti rutinního servisního technika (znám jen ty, kteří si vyhlášku 50 dodělali mimo FBMI) je vzdělání v zásadě dostatečné. Jen není nijak výlučné, studenti FEL jsou prakticky rovnocennými konkurenty na trhu práce, v protetice pak absolventi FSi vedou na celé čáře. No a pokud jde o směřování absolventů do výzkumu, tak to se sice od absolventů technických oborů moc neočekává, ale nic moc. Prostě z pohledu na kvalitu absolventů to není úplně špatná škola, ale rozhodně není z těch lepších. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 01:34:27, CyberGuy) FBMI skutečně nemá dobrou pověst. Příčinu lze hledat v několika skutečnostech, které lze shrnout pod heslo „hlavně se udržet“.

    1) Současný stav FBMI je výsledkem tendence zvyšování počtu studentů, snahy o akreditaci nových oborů, pro které škola stěží sežene pedagogy, prostory, vybavení a ani peníze, a rozšířené představy, že když někam za evropské peníze nakoupím vybavení a najmu nějaké (sic!) učitele, automaticky se mi vytvoří vysoká škola. Mimochodem právě peníze z EU jsou tím důvodem, proč je FBMI tak zvláštně v Kladně. Řada pedagogů učí předměty, s kterými nemají moc společného, v podmínkách, které by byly jinde nemyslitelné. Bohužel tato situace je rámována (i zde v diskusi) zcela neadekvátním diskurzem „zdravotníci versus technici“ nebo „špatní učitelé“. Ve skutečnosti nikdo nechce dělat svou práci špatně; problém je spíš v organizaci a řízení, v tom, že truhlář peče dorty a ještě u toho musí umět vymalovat pokoj štětečkem z výtvarné výchovy. A nakonec lidé prostě hájí svou práci, svou pozici, svou školu a legitimitu, ze které často čerpá svůj raison d\'etre. V jiné situaci by řada učitelů fungovala jinak a většinou i lépe.

    2) Další problém spočívá v tom, že řada odpovědných pracovníků výše popsané problémy prostě ignoruje, protože se nezajímají, nemají čas, energii nebo možnost něco takového (vy)řešit nebo jim to ani nepřijde divné, protože „jsme přece mladá fakulta, nic není hned dokonalé a studenti musí mít pochopení“. A nejlepší obrana je přece útok. Mlžení, racionalizace, kognitivních disonance a komunikace ve stylu dvojné vazby (studenti nahlížení jako „kolegové“ a zároveň jako nevzdělavatelný póvl) pak vedou k nepříjemné atmosféře na fakultě, k atmosféře nejistoty a strachu.

    3) Množství klasifikovaných zápočtů je dáno tím, že a) některé zde často pranýřované předměty (psychologie, etika…) vyžaduje ministerstvo zdravotnictví a b) akreditační komise nepovolí obor, ve které budete mít v semestru x zkoušek, protože se to chápe jako nepřiměřené. Problém nastává v okamžiku, kdy je na (klasifikovaný) zápočet jen jeden pokus, protože se tím rozejde smysl nařízení a jeho aplikace. A i řada učitelů se dostává do svízelné situace, jak zachovat patřičnou úroveň a zároveň nezlikvidovat polovinu ročníku, eventuálně někoho nepřiměřeně netrestat za to, že zrovna neměl svůj den, takže někdo dává neoficiálně i další pokusy. Každopádně by bylo vhodné pravidlo „jeden pokus na zápočet“ změnit a dát alespoň jeden opravný pokus.

    4) Kvalitu výuky lze jen obtížně posuzovat, protože se liší předmět od předmětu, vyučující od vyučujícího, katedra od katedry. FBMI není intelektuálně náročná škola a ve výsledku není ani výuka tak hrozná, jak se o ní říká, ale provází jí celá řada zmatků, nedomyšleností, zbytečných nedorozumění a excesů a také spousta hodin strávených na cestách. Zvládnout se to lze, pokud má člověk pevné nervy (tzn. vysokou frustrační toleranci) a „zapadne“. Nicméně to u řady lidí generuje poměrně silné negativní emoce, které se pak ventilují např. prostřednictvím této diskuse.



    Nebudu nikomu radit, aby na FBMI (ne)šel studovat. Sami zvažte, co si od školy vlastně slibujete, jaké máte cíle a co jste pro ně ochotni podstoupit. Najděte si studijní plány a zvažte, zda to odpovídá oboru, kterému se chcete věnovat. Najděte si člověka z vašeho vysněného oboru a zeptejte se ho, co by udělal, kdyby byl ve vašem věku, na vašem místě, proberte to s ním. Jeďte na den otevřených dveří, ale nedejte na první dojem - kontaktujte současné nebo minulé studenty školy. Jaké si to uděláte, takové to budete mít, prakticky celý život. Škola (a prakticky každý člověk, s kterým se skutečně potkáte) se ve vás otiskne, v dobrém i ve zlém. Přeji všem úspěch.
    reagovat zde
    Email: cyberguypostcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 18:01:00, AlB) Kolega to pěkně rozepsal do odstavců, tak nějak racionálněji a uhlazeněji, já píšu emotivněji, protože mě přepadl vztek. Jak se ptal kolega B/A - já už jsem biomedicínský technik, a teď jsem na magistrovi na VŠE. Zde rozváděné důvody mě dostatečně otrávily na to, abych věděl, že jít na navazující studium na FBMI by byla masochistická kravina. V podstatě jsem změnil obor, ale na to si konečně připadám jako na vysoké škole. Sice je to méně osobní prostředí, ale aspoň se tak zabraňuje právě třeba i osobním antipatiím. Nejsem sám, kdo šel z FBMI na ekonomku. A tady teď se krásně ukazuje, jak byla veškerá ta buzerace v Kladně k ničemu. Měli jsme předmět pravděpodobnost a statistika - na to, jak bylo stresující napsat zápočet na 75% a vyhazování od zkoušky se dělo podle chí kvadrát rozdělení s tím, že známka A byla v nekonečnu, neuměl jsem z toho pro ekonomii nic. No a všechny ty etiky, psychologie, marketingy, managementy a návrhy projektu byly dobré skutečně tak akorát k takovému lehkému nadhledu co se týče vedení a fungování podniku, ale na uzavření jsem se nemusel absolutně nic učit, na přednášky jsem nemusel absolutně chodit, a skutečně mi z toho vychází, že by stačilo víc exkurzí do výroby na gymplu, a bylo by to doma. Na FBMI jsem absolvoval i praxi, a opravdu to není žádná vysněná práce. Při zaměstnání v nemocnici nemůžete podle zákona dělat nic jiného, než jednou za rok proměřit infúzní pumpy, jestli tam netečou nějaké mršky parazitní proudy, popřípadě opravit postel, což zvládne i šikovný vyučený automechanik. Některé nemocnice si ani nedrží technická oddělení, všechno okolo přístrojů zajišťují externí technici, kteří jezdí celou pracovní dobu od čerta k ďáblu a starají se jen o ten konkrétní typ přístroje (ti mají pravda o trochu lepší platy, ale pro mě by byla taková práce fakt, zní to trochu jako klišé, ale nenaplňující).
      Když dám ekonomku (taky se mi zase něco nelíbí, ale nejsem rejpal, proti FBMI to jsou prd problémy), tak jsem z toho snad vybruslil dobře pro nějakou lepší pracovní pozici. Ono to udělá dojem, když zamáváte při ucházení se o zaměstnání papírem z ČVUTu, ale že tam odtud umíte velké kulové, to si musíte přísně nechávat pro sebe. (A pak se vylejt na podobné diskuzi :) , hezký den) reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 18:25:34, A/B) Děkuji za odpověd. Čili máte zatím Bc. z technika, skutečná praxe nula. Přesto přesně víte, jaké je uplatnění ze všech!!! ostatních oborů, jaké z Ing., prostě víte všechno. :-)) tak jo....
        reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 18:27:52, B/A) Omluva, příspěvek byl od B/A, ale to je asi jasné... reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (06.02.2017 20:26:50, AlB) No a kdo jste vlastně vy, kolego? Rád bych znal i přednosti svého vzdělání, zdá se, že byste to mohl vědět.
          Když už jsem na tuhle diskuzi narazil, opravdu bych rád varoval případné zájemce o Kladno.
          Samozřejmě znám kolegy, kteří studují Ing. v navazujícím oboru. Stejná písnička. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.05.2017 17:15:57, Kristýnka) Na FBMI nechoďte! Čas strávený v této škole vás jen připraví o nervy a především nejen o zkouškovém a nic pro budoucí zaměstnání si neodnesete. Jsem z toho nešťastná, že jsem tam zabila tolik let a jak píše Jana nebyly to vůbec krásné roky, o kterých mluví lidi, kteří studovali jinou školu a třeba i medicínu, o které se říká, že je hrozně těžká. Za mě mi přijde, že obtížnost se na FBMI vytváří uměle úspěch u zkoušky opravdu závisí spíš na náladě pana docenta. :( reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. ČVUT FBMI - České vysoké učení technické
  2. Studium ČVUT FBMI - ano či ne? - Informace o studiu
  3. VUT FSI vs ČVUT FD-LED - Výběr vysoké školy
  4. Dopravní fakulta ČVUT- prosím poraďte!! - České vysoké učení technické
  5. VŠE nebo ČVUT, názory a zkušenosti? - Vysoká škola ekonomická
  6. Uplatnění absolventů TF ČZU x FS ČVUT - Výběr vysoké školy
  7. ČVUT fakulta dopravní - Informace o studiu
  8. Výbět IT vysoké - MU, VŠE, VUT, ČVUT? - Výběr vysoké školy
  9. ČVUT - FBMI - Radiologický Asistent - České vysoké učení technické
  10. FIS VŠE x FEL ČVUT x UHK - Výběr vysoké školy

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 24.10.2017 12:24:57.