Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Reklama.
Doporučujeme: Vysoká škola managementu a psychologie NEWTON College – 3 roky po sobě nejlépe hodnocená soukromá VŠ v ČR.
Přidej se k nám.
Anketa.
Podle čeho vybíráš zejména vejšku?

Obtížnosti (15%)
 
Prestiže (12%)
 
Vyučovaného oboru (50%)
 
Ceny (10%)
 
Blízko domova (10%)
 

Celkový počet odpovědí: 1865.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
2 + 2 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

Dotazník-privátní značky Tesco

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 19.01.2015 23:24:16, Michaela, shlédnuto: 114x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekDobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé BP. Moc prosím mám nedostatek respondentů, děkuji. Na oplátku také vyplním dotazník, kdyžtak piště na mail.:)

http://privatni-znacky-v-maloobchod.vyplnto.cz/

Email: m.i.ss.Aseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.01.2015 01:31:07, Inkvizitor) Tak jestli jsi tohle vyplodila sama, tak je to ostuda školy, na kterou chodíš. Jestli ti s tím asistoval vedoucí práce, měl by školu potkat osud biblického Jericha, včetně takových roztomilých drobností jako prosolení trosek, aby v nich ani kopřivy nerostly...

    Odhlédneme-li od formy sběru, která zaručuje naprosto nereprezentativní vzorek (a tedy takový "výzkum" by měl zarazit ihned školitel, protože slušně vychovaný oponent by za něco takového měl navrhnout nevyhovující hodnocení pro naprostou neschopnost řešení praktického problému tak, aby výsledek měl smysl větší než jen z prstu vycucané hodnoty), tak několik zcela zásadních pochybení je i v samotném dotazníku:
    1. Zcela chybí definice pojmu "privátní značka". Nejde o obecný pojem, proto by měl být definován.
    2. Otázka č. 1: Chybí řada dalších možností, např. narazil jsem na ně sám nebo nenarazil jsem na ně vůbec. Naopak možnosti internet a noviny jsou v zásadě ekvivalentní. Zcela evidentně jsi se vůbec nezamyslela nad tím, na co ti je taková otázka dobrá (např. kam cílit kampaň), pouze jsi něco bezmyšlenkovitě obšlehla.
    3. Nesmyslně otevřená otázna č. 2 následovaná uzavřenou otázkou č. 3. Pokud se cílí na značky Tesco, tak by bylo logické začít značkami Tesco a doplnit to volitelnou součástí ekvivalentní otázce č. 2.
    4. Otázka č. 6 by se měla přizpůsobit otázce č. 5. Pokud dotazník vyžaduje odpověď na spokojenost s výrobkem, který respondent nenakupuje, respondent začne autora pokládat za nekompetentního [třípísmenný palindrom] a ochoda pokračovat v odpovídání jinak než švejkováním výrazně poklesne.
    5. Otázna č. 7 je samoúčelná a manipulující pro zadavatele. Většina lidí ochotných odpovědět zaškrtne "ANO" a pak se před manamagorem obhájí téměř libovolná ptákovina, protože to podle špatně realizovaného dotazníku vypadá, že to lidé chtějí. Daleko vhodnější by byla otevřená otázka typu "Krátce popište, zda a proč byste značky Tesco (ne)doporučili svým známým". pak třeba zjistíš, že většina respondentů na doporučování značek jogurtů a zubních kartáčků z vysoka dlabe, řeší např. vždy jen konkrétní výrobek. (např. Tesco-párek se stal nechvalně proslulou frází)
    6. Otázka č. 8 postrádá logiku. Řada možností je absurdních, jiné naopak chybí.
    7. Otázka č. 9 je dokonale zavádějící, naprosto nemá vypovídací hodnotu. Část respondentů bude hodnotit obecně privátní značky, část jednu konkrétní a část jeden výrobek. Užitečnost takové odpovědi bude nulová.
    8. Otázka č. 11 je opsaná z "běžně to tak bývá", ale její výpovědní hodnota je ve skutečnosti malá. Není to hrubá chyba, ale rozmysli si, proč je odpověď málo užitečná.
    9. Otázka č. 14 je nedostatečná, měla by být doplněna údajem o počtu členů domácnosti. Jistě je něco jiného domácnost s 50 tis. čistého na měsíc, ve které je deset lidí, a domácnost s 50 tis. čistého na měsíc, ve které jsem jen já. Navíc ještě jeden technický problém, na tyto údaje lidé neradi odpovídají nebo mají tendenci nadhodnocovat (viz např. průměrná délka penisu nebo počet pohlavních partnerů v internetových dotaznících vs. v publikacích antropologů a sexuologů), takže je ke zvážení, zda by nebylo vhodné přidat možnost "nechci uvést".

    Tedy u mě bys prozatím letěla. Pokud bych byl školitel, tak jen s cynickými poznámkami o naprosto vyplýtvaných prostředcích za tvé dosavadní vzdělání, pokud bych byl oponent, měla bys zaděláno na opakování státnice.
    reagovat zde
    Web: https://www.youtube.com/watch?v=Wn_f0odpg30
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.04.2015 19:03:14, Lukáš) Dobrý den,
    dotazník je skutečně "nevypovídající", jak už zmínil kolega výše. Na druhou stranu oceňuji téma, které jste si zvolila. Privátní značky jsou velmi zajímavé a pespektivní téma.
    Obliba privátních značek mezi lidmi stále roste a proto jejich nabídku obchodní řetězce stále rozšiřují.
    Jsem jejich velkým zastáncem a propagátorem. Důvod? Mezi výrobky těchto značek lze najít velmi kvalitní kousky za malý peníz. Ale je to jako s veškerým zbožím dneska - musíte mazaně vybírat a hledat. Jste taky příznivcem privátních značek? Zjistěte více zde v nákupním rádci privátních značek reagovat zde
    Web: http://levna-kvalita.cz/

Podobné příspěvky:
  1. Dotazník pro bakalářskou práci - Ostatní
  2. Dotazník k diplomové práci - Univerzita Jana Amose Komenského,s.r.o.
  3. Dotazník: Využití osobních dat a ochrana soukromí v éře Big Data - Ostatní
  4. Daňové úniky - dotazník - Ostatní
  5. Dotazník - Uprchlická krize v EU - Ostatní
  6. Krátký dotazník k bakalářské práci - prosím o vyplění - Ostatní
  7. Dotazník k bakalárské práci na zjištění preferencí zákazníků cestovní kanceláře - Zkoušky, zápočty, státnice
  8. dotazník on-line - Ostatní
  9. Krátký Dotazník k diplomové práci - Ostatní
  10. Krátký dotazník pro všechny - Ostatní

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 11.12.2016 01:01:51.