VŠEM prezenční studium Bc. a Ing.

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 02.02.2015 14:31:47, Denisa, zhlédnuto: 3002x, reakcí celkem: 57Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím všechny nynější či budoucí studenty VŠEM,

vkládám sem tento příspěvek proto, že si myslím, že již se situace ohledně komentářů školy, kterou studuji zvrtla a je zapotřebí sem napsat pár základních informací, které jsou často opomínány. Nejprve shrnu pár subjektivních pocitů ze studia a poté si dovolím pár objektivních či všeobecných informací, které se mi zdají v dnešním světě dost důležité a na které by studenti dle mého názoru neměli zapomínat. I přesto zapomínají, proto připomínám.

Ke studiu na Vysoké škole ekonomie a managementu mám tyto zkušenosti v bodech: