UTB FHS


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 27.05.2016 08:36:43, Studentka, zhlédnuto: 554x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím budoucí studentky, konkrétně oboru Porodni asistenka.
Jsem studentkou a doporučuji, aby na tento obor na této škole šly pouze jen ty nejodvážnější. Pokud nemáte pevné nervy, tak se sem ani nehlaste. Kdybych nebyla ve druhém ročníku, tak odejdu a bez váhání. Umíte si představit jít do praxe, aniž by Vám ve škole ukázali, co a jak? Vysoká škola není jen o samostudiu, alr pokud jde praktické zkušenosti, tak těžko se je naučíte sami doma. Jedna expertka Mgr. Moravčíková, tzv. vedoucí praxe, která by Vám měla v praktické učebně ukázat porodní mechanismus, tak jej sama neumí, a toť je prosím Mgr.. Titul má vážně každý ***ec. Tato Mgr. Vám dokáže říct, že po porodu miminka si změříme ozvy plodu...to jako vážně, když už je miminko porozené? To si říkáte, že se určitě přeřekla, což se stát může, ale když se dozvíte, že to rekla i u jiných ročníků? Další věcí, že když se této magistry zeptáte na nějakou jinou věc než co nemá v prezentaci, tak Vám neodpoví, protože to neví a pouze odvětí, že si to buď musíme najít v literatuře nebo se na to podíve. Na porodním sále v KNTB Vám dají zabrat. Párkrát Vás vyhodí, seřvou, tak že si připadáte, jak úplně vypatlaná a ***á a jdete s pláčem domů. Říkám si, kde je chyba. A perličkou na 12-hodinové směně je, když Vás takhle zpucují před rodičkou (klientkou), jak se to prej musí říkat, což do určité míry beru, ale na druhou stranu je to neosobní a nedibím se, že se tak prosazují domácí porody. Teď mě čeká 24 12hodinových směn právě na porodním sále v KNTB a já se děsím. Do našeho ročníku nastupovalo 29 studentek a po první praxi odešlo 10. Já to vydržela jen proto, že jsem se vybrečela pokaždé až doma.