Přestup a uznaní zkoušek na jinou VŠ


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 06.06.2016 15:52:17, Jakub, zhlédnuto: 562x, reakcí celkem: 1Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekZdravím. Již poměrně dlouho dálkově studuji VŠEM a momentálně jsem ve fázi, kdy mi chybí "pouze" přepracovat a obhájit bakalářskou práci. Tu mi zamítla posoupit k obhajobě jakási administrativní komise. Obecně mi vadí přístup této školy ke studentům dálkařům jako ke svým platícím zákazníkům. Někdy dokonce nabývám pocitu, že lidem schválně administrativně komplikují studium, aby z nich vyždímali více peněz. Proto mi došla trpělivost a i když jsem v podstatě u konce studia, nehce se mi platit VŠEMu jakékoli další peníze a studium na tomto ústavu dále prodlužovat.
Teď k dotazům:
Neznáte někdo ekonomicky zaměřenou VŠ, která by mi uznala ideálně všechny, nebo alespoň podstatnou část zkoušek včetně státnic a mohl bych ji v poklidu dostudovat?
Co si musím ze stávající školy vyžádat, abych měl podklady pro uznání zkoušek?

Za každou radu předem velice děkuji.

Jakub

Email: kubanec83seznamcz