Magisterské studium na VŠCHT/UPCE FCHT


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 11.11.2016 21:31:16, efsoon, zhlédnuto: 563x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Ahoj,
momentálně jsem studentkou třetího ročníku na VŠCHT , obor biomateriály pro medicínské využití.
Začala jsem se trochu poohlížet po budoucí práci a tak nějak mi přijde,že s mým oborem to není žádná sláva.
Přemýšlím nad různými možnostmi, co jít studovat na Inga. Budto pokračovat dále ve studiu biomateriály,popř. se mohu už specializovat např. na Kovové materiály na všcht..apod.. nebo je tu možnost jíst studovat na UPCE ,kde je obor materiálové inženýrství (znalosti jak polymerů,skla,kovů..atd)

Není tu náhodou někdo s podobným osudem? :D¨
Popř. by mě zajímal názor/rada někoho pohybujícího se v chem.průmyslu.

Díky:)

Email: miklasovae89gmailcom
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2016 11:13:20, ..) No, Pardubice jsou (bohužel) o třídu slabší než VŠCHT, takže to je první dobrý důvod, proč zůstat na VŠCHT. Druhý dobrý důvod, proč zůstat na VŠCHT je ten, že pokud zrovna nejsi z Pardubic, budeš mít obvykle lepší pozici na pohovorech. Zásadní okolnost je ta, že vystudovaný obor není zcela kritický, máš jistou mobilitu napříč všemi chemickými obory; tedy obvykle je lepší obor méně odpovídající profesi na lepší škole. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (13.11.2016 23:07:05, efsoon) díky za komentář,

      jsem z právě z hradce králové..a chtěla se se nejspíš po studiu vrátit. Jinak jsem se dívala na práce a celkem často zaměstnavatel píše,že chce,aby měl uchazeč vystudovaný konkrétní obor..(což většinou je chemické inženýrství,popř. organika,polymery..) reagovat zde
      Email: miklasovae89gmailcom