Biochemie


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 14.02.2017 00:16:18, Kristián, zhlédnuto: 1073x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
studuji druhý ročník chemické SŠ v Ostravě a silně uvažuji nad studiem biochemie na této škole. Doporučili byste mi jej? Případně jinou VŠ? Možná si říkáte, že mám ještě dost času, ale již teď se nám dělí studium dle zaměření a já hledám možnosti kam dál :).

Díky moc za reakce

Email: poslt.kristiseznamcz