UI na FI MU


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 26.10.2017 12:27:25, Lenka, zhlédnuto: 233x, reakcí celkem: 6Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj,
zajímaly by mně informace o oboru Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka na muni. Někdo kdo studuje? Jaká je náročnost studia, na co je dobré se připravit, tipy, rady, názory... Díky všem za odpověď.
:)
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (26.10.2017 22:05:05, P) Ahoj, studuji na aplikované informatice. UI je převážně teoretický obor, takže mají doporučenou (i když myslím ne přímo povinnou) těžší verzi všech matematik. A to těžší neznamená, že je to o trošku těžší, aby měli papíry jakože jsou něco víc, lehčí verze matematik je tady dost brutálně těžká a při bodování nemilosrdná, těžší verze je navíc ještě na konci ověřena kromě počítání (které se do jisté míry dá naučit, i když to nechápeš zcela úplně na 100%, ale rozumět tomu musíš i tak dost) mají ještě ústní zkoušku, na které se ověří, že to opravdu pochopili perfektně.
    Taky jsou tu matematické základy informatiky, ale ty už nejsou tak hrozné jako klasická matematika, nicméně i tak to není předmět, kde bys kredity získala zadarmo.
    Samozřejmě počítej s povinnou angličtinou, ale to snad nebude problém (zvlášť jestli jsi z gymplu).
    Jinak jestli nejsi z gymplu, tak UI rozhodně nedoporučuji, spíše aplikovanou informatiku.

    A poslední věcí je samozřejmě programování. Chtělo by to nějaké zkušenosti, možná zkus KSI, nemusíš to zvládnout celé, ale aspoň pár příkladů, ať víš, o čem to je. reagovat zde